Naar mijn weten niet, ticketservice gaf in de nieuwsbrief alleen dit optreden door.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm interessant! geven ze nog meer optreden in Nederland?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Ik sprak zonet een doorgaands goed geinformeerde bron die iets los liet over de bespreking van de megahit gister:
Michiel: Hey, is het geen leuk idee om She's Madonna van Robbie Williams megahit te maken. Gerard, wat vindt jij ervan?
Gerard: Mwhoa..
Coen: Ik ga zaterdag naar Shakira.
Gerard: Heeft die niet een nieuwe single?
Coen: Ja!
Gerard: Is dat niet iets voor de megahit?
Iedereen knikt instemmend, maar Michielvan binnen.
Hehequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Ik sprak zonet een doorgaands goed geinformeerde bron die iets los liet over de bespreking van de megahit gister:
Michiel: Hey, is het geen leuk idee om She's Madonna van Robbie Williams megahit te maken. Gerard, wat vindt jij ervan?
Gerard: Mwhoa..
Coen: Ik ga zaterdag naar Shakira.
Gerard: Heeft die niet een nieuwe single?
Coen: Ja!
Gerard: Is dat niet iets voor de megahit?
Iedereen knikt instemmend, maar Michielvan binnen.
Ze STONDEN op 11 en 12 januari in Paradiso en Groningen stadsschouwburg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm interessant! geven ze nog meer optreden in Nederland?
Klopt! Eurosonic Noorderslag, zeg maar gerust dat ik best wel baal dat ik dat gemist heb want het schijnt wel goed te zijn geweest. Eric Corton draait af en toe de live versie van Take A Chance die TMN speelden in de Vera, en die versie is erg ok!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze STONDEN op 11 en 12 januari in Paradiso en Groningen stadsschouwburg.
Verder zie ik er geen meer staan in de nabije toekomst.
Dank je!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef Toad het volgende:
Naar mijn weten niet, ticketservice gaf in de nieuwsbrief alleen dit optreden door.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa
mijn request is net geweest
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa
Welke?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa
Dus dat was jij ook op de radio? Dat was toch het verzoek van de kandidaat van de popquiz? Of heb ik niet op zitten letten?quote:
1+1=2quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zat jij nou live in de uitzending?
Dat hoeft nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
dan mag het fragment straks in de OP worden gezet.![]()
The wie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Gefeli!
(nooit meer vergeten hè, dat Melua het deed met de zanger van The Kooks)
Verdulleme D.Rose, dat is weer een mooi dingetje voor in het archief dan! Gefeliciteerd en je deed 't goed, alhoewel ik na vraag 1 wel even geneigd was om te posten met de vraag of de kandidaten voor de quiz geselecteerd werden op onkunde in muziek. Maar dat maakte je ruimschoots goed met de daaropvolgende vragen.quote:
Zou wel cool zijn, ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hij keek net effe bij Michiel.
Maar Eric mag ook wel een Fok-account vind ik.
quote:Joss Stone - Tell Me 'Bout It
Kooks - Ooh La
Mika - Grace Kelly
Jamie T - Calm Down Dearest *
Incubus - Love Hurts
Klaxons - Golden Skans
Fall Out Boy - This Aint A Scene...
Corinne Bailey Rae - I'd Like To
Herman Dune - I Wish That I COuld See You Soon
Wolfmother - Dimension
Ben Folds - Learn To Live With What YOu Are
Henkie - Mijn Goudvis
George Michael & PAul Mc Cartney - Heal The PAin
John Meijer - Trek Aan De Bel
Air Traffic - NEver Even Told Me Her Name
Little Barrie - Love You
Yellow Pearl - Already Over You
Dat was dus de bekende black-outquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdulleme D.Rose, dat is weer een mooi dingetje voor in het archief dan! Gefeliciteerd en je deed 't goed, alhoewel ik na vraag 1 wel even geneigd was om te posten met de vraag of de kandidaten voor de quiz geselecteerd werden op onkunde in muziek. Maar dat maakte je ruimschoots goed met de daaropvolgende vragen.
Gefeliciteerd!![]()
Heb je die ook aangevraagd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
Scatman nu ook bij stenders late vermaak![]()
Ja.... ze hebben niet eens even ge -quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Die zijn abrupt weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |