Het heeft weinig met licht te maken maar Toploader - Achilles Heel is echt een mooi liedje!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Valt me nog mee dat er niet eens gekozen is voor Toploader - Dancing in the Moonlight of U2 - City of Blinding Lights.
quote:
Jawel, ik dacht eigenlijk dat het gisteren al uitgezonden was en dat ik het had gemistquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef D.Rose het volgende:
Jij hebt de afgelopen dagen de radio niet aangehad?
Deed ik ook meteen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht eigenlijk dat het gisteren al uitgezonden was en dat ik het had gemist
Hij is bang voor Maricha's wapen. De Camera.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
She's Madonna... en Michiel staat niet eens te springen in de studio!?!?! Is 'ie ziek ofzo?
Ik begin hem ook steeds leuker te vindenquote:
Dat kost geen stroom hequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Alles gaat uit... ik hoop toch dat Michiel zijn kleren aanhoudt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Alles gaat uit... ik hoop toch dat Michiel zijn kleren aanhoudt
Geen tft?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Cee het volgende:
M'n ogen doen zeer aan het computerscherm.
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)quote:
ik ken het plobreemquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)
uuhhm, dan wachten we nog even geduldig af.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)
Nee. Maar 't scherm is zo scherp en de kleuren zo licht en het is verder pikkedonker hier dus het beeld ketst even lekker tegen m'n netvlies aan!quote:
Dank je wel voor het waarschuwen. Veel kijkplezier (daarna wel weer gaan luisteren naar MetMichiel hoor!)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik ga even wat strijken (sorry, daarvoor moet ik toch écht weer licht bij hebben) en WidM kijken. En niks verklappen want pas vrijdagochtend is het Mollenochtend voor Maricha!
Heb morgenavond de hele avond vrij gehouden voor Ekstra Chiefs weekend!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Iedereen weg?
Niemand om mij te troosten?
Ik ben er weer!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Iedereen weg?
Niemand om mij te troosten?
volgens mij helpen mannelijke charmes bij haar nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
*Boris Maricha lief aankijkt en hoopt dat mijn request gedraaid wordt
Neujquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet allemaal tegelijk neem ik aan
jij wel hequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
ik ga ff een leuke jaren 90 request aanvragen voor straks, scatman
![]()
Je plaat komt bijna!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
ik ga ff een leuke jaren 90 request aanvragen voor straks, scatman
![]()
Hoe kan ik nou voor jullie charmes vallen, als ik niet eens weet hoe jullie eruit zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij helpen mannelijke charmes bij haar niet
Ha die Toad!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:05 schreef Toad het volgende:
Ha ik ben uit de auto.
*volgende keer fotootje meestuurt met requestjequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou voor jullie charmes vallen, als ik niet eens weet hoe jullie eruit zien![]()
ow, damnquote:Maar daar baseren we onze keuze ook niet op hoor.
Michiel wel, ik niet. De dj's kiezen samen de megahitquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Michiel en Maricha hebben jullie wat te zeggen over de keuze van de 3FM Megahit?![]()
The Magic Numbers - Take A Chance is misschien wel een leuke kandidaat!
En de afdeling marketing niet vergeten hequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel wel, ik niet. De dj's kiezen samen de megahit
Die hebben we nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En de afdeling marketing niet vergeten he
(wij zijn Di-rect niet vergeten)
Okay, dank je wel! Leuk om te weten dat de dj's de Megahit kiezen. dan vraag ik mij direct af wie voor Di-rect hebben gestemd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel wel, ik niet. De dj's kiezen samen de megahit
Goed zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef evert het volgende:
zo, de mol is weer afgelopen. ik verklap niets
uuhhhm interessant! geven ze nog meer optreden in Nederland?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:22 schreef Toad het volgende:
Voor Hans:
THE MAGIC NUMBERS
Tivoli Utrecht
Di, 13 maart 2007
Start verkoop Za, 3 februari 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |