Het heeft weinig met licht te maken maar Toploader - Achilles Heel is echt een mooi liedje!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Valt me nog mee dat er niet eens gekozen is voor Toploader - Dancing in the Moonlight of U2 - City of Blinding Lights.
quote:
Jawel, ik dacht eigenlijk dat het gisteren al uitgezonden was en dat ik het had gemistquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef D.Rose het volgende:
Jij hebt de afgelopen dagen de radio niet aangehad?
Deed ik ook meteen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht eigenlijk dat het gisteren al uitgezonden was en dat ik het had gemist
Hij is bang voor Maricha's wapen. De Camera.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
She's Madonna... en Michiel staat niet eens te springen in de studio!?!?! Is 'ie ziek ofzo?
Ik begin hem ook steeds leuker te vindenquote:
Dat kost geen stroom hequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Alles gaat uit... ik hoop toch dat Michiel zijn kleren aanhoudt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Alles gaat uit... ik hoop toch dat Michiel zijn kleren aanhoudt
Geen tft?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Cee het volgende:
M'n ogen doen zeer aan het computerscherm.
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)quote:
ik ken het plobreemquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)
uuhhm, dan wachten we nog even geduldig af.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog 2 minuten....(zie mn toetsenbord bijna niet meer)
Nee. Maar 't scherm is zo scherp en de kleuren zo licht en het is verder pikkedonker hier dus het beeld ketst even lekker tegen m'n netvlies aan!quote:
Dank je wel voor het waarschuwen. Veel kijkplezier (daarna wel weer gaan luisteren naar MetMichiel hoor!)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik ga even wat strijken (sorry, daarvoor moet ik toch écht weer licht bij hebben) en WidM kijken. En niks verklappen want pas vrijdagochtend is het Mollenochtend voor Maricha!
Heb morgenavond de hele avond vrij gehouden voor Ekstra Chiefs weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |