Al aangepast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
nee, Mutz is IRL Anneke IedeK.
jaja, we hebben hier complete draaiboeken liggen met daarin tips en trucs om zo vaak mogelijk in de uitzending te komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze heeft echt mazzel...... alweer een fokker die doormijn strenge selectie heen komt! Jullie worden er steeds beter in, ik moet nog gaan oppassen!
Je zou d'r onderhand wel moeten kennenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze heeft echt mazzel...... alweer een fokker die doormijn strenge selectie heen komt! Jullie worden er steeds beter in, ik moet nog gaan oppassen!
jouw signature is trouwensquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik zal maar niet klagen over de TT, die van Vulture was nog erger
Ach, het topic is toch binnen een dag of zo volquote:
Je deed het hartstikke goed hoor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Seraphina het volgende:Ik weet niets van Depeche Mode en ik ken 3 nummers van Linkin Park en daar houdt ook de LP kennis op
*voelt zich dom*
Ik was zo blij met Incubus hahahaha
Ik heb nog maar 1 keertje eerder met Maricha aan de foon gehangen hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou d'r onderhand wel moeten kennen
Kun je zeggen of mijn Linkin Park request wordt gedraaid?
Alles beter dan naamtopicsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik had als TT 'Dé PR-machine van FOK!' willen doen. Was dat beter geweest?
Zeg dat laatste maar niet te hard. Binnenkort horen we je waarschijnlijk gewoon weer een requestje doen oid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keertje eerder met Maricha aan de foon gehangen hoor. Andere keer radio was Rabstra weekend
.
Nu wil ik nooit meer op de radio![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |