Al aangepast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
nee, Mutz is IRL Anneke IedeK.
jaja, we hebben hier complete draaiboeken liggen met daarin tips en trucs om zo vaak mogelijk in de uitzending te komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze heeft echt mazzel...... alweer een fokker die doormijn strenge selectie heen komt! Jullie worden er steeds beter in, ik moet nog gaan oppassen!
Je zou d'r onderhand wel moeten kennenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze heeft echt mazzel...... alweer een fokker die doormijn strenge selectie heen komt! Jullie worden er steeds beter in, ik moet nog gaan oppassen!
jouw signature is trouwensquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik zal maar niet klagen over de TT, die van Vulture was nog erger
Ach, het topic is toch binnen een dag of zo volquote:
Je deed het hartstikke goed hoor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Seraphina het volgende:Ik weet niets van Depeche Mode en ik ken 3 nummers van Linkin Park en daar houdt ook de LP kennis op
*voelt zich dom*
Ik was zo blij met Incubus hahahaha
Ik heb nog maar 1 keertje eerder met Maricha aan de foon gehangen hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou d'r onderhand wel moeten kennen
Kun je zeggen of mijn Linkin Park request wordt gedraaid?
Alles beter dan naamtopicsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik had als TT 'Dé PR-machine van FOK!' willen doen. Was dat beter geweest?
Zeg dat laatste maar niet te hard. Binnenkort horen we je waarschijnlijk gewoon weer een requestje doen oid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keertje eerder met Maricha aan de foon gehangen hoor. Andere keer radio was Rabstra weekend
.
Nu wil ik nooit meer op de radio![]()
Die heeft de smaak wel te pakken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat laatste maar niet te hard. Binnenkort horen we je waarschijnlijk gewoon weer een requestje doen oid.
Niet aan de telefoon in ieder geval. Maar ik heb mijn badeend en daar ging het om!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat laatste maar niet te hard. Binnenkort horen we je waarschijnlijk gewoon weer een requestje doen oid.
Oh? Niet gezien..... Maar ik klaag ook nietquote:
Modern Talking - Cheri Cheri Ladyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef IedeK. het volgende:
Morgen eens kijken of er een requestje van mij doorkomt.
Iemand suggesties?![]()
Daarom probeer ik jullie meestal voor te zijn, want naam- en dagtopics zijn niet echt origineelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben vaak juist van de naam topics![]()
Daar ging ik ook wel een beetje vanuit (dat je luistert)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Nailpin!
Zometeen...
[..]
Ik luister ook hoor, al is het via de webcam.
Is dit Nailpinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf bouwt een feestje in z'n eentje
Ik moet meteen weer denken aan de hyperactieve catering bij de nieuwjaarsborrel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |