ah, nog een liefhebber van dit nummerquote:
Welke gek komt er dan ook op de radio?quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was een garpje
Geen Fok'eralarm
Ja inderdaad, jemig he...quote:
quote:Nachtprogramma
De nachtprogramma's van vrijdag op zaterdag op Radio 3FM zijn vanaf vrijdag 23 februari ook op televisie te volgen. De VARA en AVRO gaan het programma uitzenden op Nederland 3. Giel Beelen is dan te horen met zijn programma 'Nachtegiel' en Gerard Ekdom draait in 'Ekdom in de Nacht'.
Het live uitzenden van 3FM op tv is ontstaan tijdens de jaarlijkse Serious Request actie. In de aanloop naar Serious Request werd dit jaar ‘de vrijdag freakn8′ ook al met succes op tv uitgezonden. Daarnaast had de publieke popzender toen een wekelijks programma op donderdagavond. Of dat nog terugkeert, is nog niet bekend.
Giel is inmiddels van die seksshow afgestapt of niet? Kan me niet voorstellen dat dat op de Tv komtquote:
Is 'ie inderdaad mee gestopt (gelukkig!).quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Giel is inmiddels van die seksshow afgestapt of niet? Kan me niet voorstellen dat dat op de Tv komt.
Bij mij zitten Coen en Sander er nogquote:Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef Sirolf het volgende:
Btw, doet bij jullie de cam het ook niet? Krijg wel geluid, maar zwart beeld.
Billy Talent - Fallen Leavesquote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heette dat nummer voor The Feeling? Stond niks bij op de site toen het gedraaid werd.
Winnaar van de singlestrijd dus. Opvallend dat ze Bloc Party dan hebben verslagen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Billy Talent - Fallen Leaves
nu echt douche
Singlestrijd?!? Jij loopt 2 uur voor op schema denk ik...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Winnaar van de singlestrijd dus. Opvallend dat ze Bloc Party dan hebben verslagen.
Dat andere danquote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Singlestrijd?!? Jij loopt 2 uur voor op schema denk ik...
Zouden ze net als die ene milieu-actie van een paar weken geleden gewoon weer het licht in de studio hebben uitgedaan? Dat zou het verklaren namelijk.quote:
Ik denk idd dat dat het is hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zouden ze net als die ene milieu-actie van een paar weken geleden gewoon weer het licht in de studio hebben uitgedaan? Dat zou het verklaren namelijk.
Volgens mij is Michiel gewoon een dagje vrij en heeft ie dit gisteren opgenomenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zouden ze net als die ene milieu-actie van een paar weken geleden gewoon weer het licht in de studio hebben uitgedaan? Dat zou het verklaren namelijk.
Neemt ie ons in het ootje!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij is Michiel gewoon een dagje vrij en heeft ie dit gisteren opgenomen
Stimmt genau!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef Numbie het volgende:
Zeg Michiel, klopt het dat Dreaming With A Broken Heart John Mayer's nieuwe single word?
Dus dáárom is de cam kapot. Sander wilde net weer even de streaker uithangen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef oor het volgende:
mgoed is de cam kapot? dus je kan nu nakend achter de draaitafel zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |