het gut net?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:21 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja ik ken dat verhaal en ik vind het heel redelijk, maar daarom is het net universeel geldend![]()
Ok, ik geloof hetquote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk bewijzen dat ie er echt is, en mijn request straks draaien
Misschien is ze vrij omdat ze vrijdag heeft gewerkt, of ze is ziek.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
Geen Maricha volgens mij...
*aait forum*
Shame on you Michiel! Noem jij je nou een echte fanquote:Op maandag 12 februari 2007 20:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik heb m helaas niet bij me! Continuum ligt thuis...![]()
Vraag hem dan aanquote:
ik hoorde het vannacht toen in bed lag te luisterenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef Sirolf het volgende:
Voor de fans van Annemieke die hier in grote getalen aanwezig zijn: Annemieke met 'iets' in haar mond.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef Sirolf het volgende:
Voor de fans van Annemieke die hier in grote getalen aanwezig zijn: Annemieke met 'iets' in haar mond.
quote:
quote:
Merkwaardig tijdstip alleen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:33 schreef Againzender het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar: hoera, Paul is er weer!
fok silverquote:
ja, die is ook erg leuk idd!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dit en dan heb ik daarnet dit topic Sara Raats' eigen huisjes-topic gelezen.. Ik lig dubbel hier..
![]()
Ja, geen idee wat 'ie nou komt doen, normaal blijft hij niet hangen. Of moet hij straks weer uitzenden?quote:
Misschien heeft ie ruzie met z'n vrouw en durft hij niet naar huis..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat 'ie nou komt doen, normaal blijft hij niet hangen. Of moet hij straks weer uitzenden?
of z'n auto ligt in de prak nadat hij een bochtje te ruim had genomenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Misschien heeft ie ruzie met z'n vrouw en durft hij niet naar huis..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |