Laat me raden, Born Slippy?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef borisz het volgende:
*heeft underworld als request verstuurd![]()
Xavier Rudd met Messagesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Seraphina het volgende:
Weet iemand toevallig wie die gast is die klinkt als Paul Simon? Ze draaiden `t vorige week in de Coen & Sander show maar ik weet niet meer wie dat nou was...
Ik vind dit wel zo'n vreselijke suffe plaat! echt, dit nummer heb ik zo vaak gehoord dat het gewoon niet meer leuk is. Sowieso vind ik dit soort platen niet mooi, wat een drama muziek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef Seraphina het volgende:
Michel...
Ik ga even wat luisteren op de computer want dit nummer vind ik echt verschrikkelijk
He Veenstra, wil je in het kader van de carnaval vanavond even Gerard Joling draaien met Maak me Gek in het request-uur?quote:
Jaaaaaaaa die inderdaad. Dank dank dank.quote:
Braaf aanvragen via de normale bronnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Veenstra, wil je in het kader van de carnaval vanavond even Gerard Joling draaien met Maak me Gek in het request-uur?![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef Impry het volgende:
Jaa!MAAK ME GEK!
Ik request hem sowieso nog wel even via de mail
Fok is ondertussen ook een normale bronquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Braaf aanvragen via de normale bronnen
Of liever, niet aanvragen, maar ben nang dat ik je daarvan niet kan weerhouden
Moet de eerste request nog gedraaid zien wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fok is ondertussen ook een normale bron![]()
Er staat al eeuwen op de site dat er een nieuw album aankomt en je kunt daar een stukje van beluisteren en dat is GE-WEL-DIG. Maar komt dat album ooit nog in Europa...?quote:
je kan hem toch bestellen als hij uitkomt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Er staat al eeuwen op de site dat er een nieuw album aankomt en je kunt daar een stukje van beluisteren en dat is GE-WEL-DIG. Maar komt dat album ooit nog in Europa...?
Eigenlijk wil mijn broer `m graag hebben en was ik van plan hem lekker te via hem te luisteren of ik `m leuk vond verder, mja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:40 schreef oor het volgende:
ik heb zelf Pendulum - hold collour. nergens te koop in nederland dus dan maar bestellen via internet
Love it when you call =quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Toch maar eens even Love It When You Call aanvragen.
Dan heb je afgelopen zaterdagnacht niet naar Ekdom in de nacht geluisterdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet de eerste request nog gedraaid zien worden
Areyoutalkingtomequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ben er ook weer eens na een drukke week. Annie met Heartbeat aangevraagd
Zo, waar heb ik dat aan te dankenquote:
Ook live zijn ze geweldig. Ik heb (welliswaar niet vooraan) gestaan in Tivoli (Utrecht) met m'n vlaggetje ergens in juni/juli vorig jaar.quote:
Geen idee, ik had er gewoon zin in.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Zo, waar heb ik dat aan te danken
Binnenkort, als in over een half uurtje?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Binnenkort maar eens gaan voor een eendje.
Van uitstel komt afstel...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Misschien, maar straks komt darten ook op tv. Ik bedoel meer de komende weken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik waardeer het weldegelijk hoor!!
Heb een badeend op het beeldscherm staan, foto zal ik zo plaatsen!quote:Binnenkort maar eens gaan voor een eendje.
Darten, dat is net zo spannend als een potje simultaandammen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Darten is al een uur bezig hoor, dus da's geen excuusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Geen idee! zou wel tof zijn want je hoort maar weinig van ze..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Er staat al eeuwen op de site dat er een nieuw album aankomt en je kunt daar een stukje van beluisteren en dat is GE-WEL-DIG. Maar komt dat album ooit nog in Europa...?
Die komt 30 februariquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nog steeds te wachten op de '*poing* FOK!Forum!'-jingle
Simultaandammenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Darten, dat is net zo spannend als een potje simultaandammen.![]()
Tja. Dat is een mening he. En damn ik las over Veronica heenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Darten, dat is net zo spannend als een potje simultaandammen.![]()
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Tja. Dat is een mening he. En damn ik las over Veronica heenthanks nu kan ik alsnog het einde zien van de partij
![]()
Jup.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Tja. Dat is een mening he.
Dan maakt ie mij ook gekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
maak me gek Veenstra, draai Joling please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |