Die kende ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat je whitesnake niet kent
idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zei niets over 'mooi' zingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Misschien maak je indruk bij Deutschland sucht den Superstar
Ik ken `t ook niet hoor...quote:
Ik bedoelde ook niet met je zangkwaliteiten maar met je songkeuzequote:
die wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef Rhanna het volgende:
Wat een doos.. dat van Pharell moet je onderhand wel weten
Wie niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
iemand op msn die michiel vroeg hoe dat nummer heettte omdat het zo leuk wasquote:
heuh?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Nou heeft weer iemand de Wiki verneukt
Iemand heeft Chatgirls OP erin gepost
...en dat moet iemand van hier geweest zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Nou heeft weer iemand de Wiki verneukt
Iemand heeft Chatgirls OP erin gepost
verneukt als in links die niet kloppen of echt comlete bs die er staat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
...en dat moet iemand van hier geweest zijn
Nee, gewoon jouw OPquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
verneukt als in links die niet kloppen of echt comlete bs die er staat?
Dat kan iedereen toch hebben gedaan.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, gewoon jouw OP
dus reply, control C en V
Wel iemand van hier, anders kun je de OP niet reply'enquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch hebben gedaan.....
Tnx D.Rose.quote:
Ik bedoel iedereen van FOK!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wel iemand van hier, anders kun je de OP niet reply'en
Jawel, maar waarom zou iemand de OP copy/paste in de Wiki?quote:
Kan je ook zelf in de wiki zetten..quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef Rhanna het volgende:
Knal me er gelijk even in
In de op . 22 en 23 Februari
ja weet ik veel..quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou iemand de OP copy/paste in de Wiki?
Als ze 'm zouden willen verneuken kan dat veel grondiger
Dan hebben we eerst de geluidsfragmenten nodigquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef Rhanna het volgende:
Knal me er gelijk even in
In de op . 22 en 23 Februari
oant moarn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |