Die kende ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat je whitesnake niet kent
idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zei niets over 'mooi' zingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Misschien maak je indruk bij Deutschland sucht den Superstar
Ik ken `t ook niet hoor...quote:
Ik bedoelde ook niet met je zangkwaliteiten maar met je songkeuzequote:
die wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef Rhanna het volgende:
Wat een doos.. dat van Pharell moet je onderhand wel weten
Wie niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
iemand op msn die michiel vroeg hoe dat nummer heettte omdat het zo leuk wasquote:
heuh?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Nou heeft weer iemand de Wiki verneukt
Iemand heeft Chatgirls OP erin gepost
...en dat moet iemand van hier geweest zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Nou heeft weer iemand de Wiki verneukt
Iemand heeft Chatgirls OP erin gepost
verneukt als in links die niet kloppen of echt comlete bs die er staat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
...en dat moet iemand van hier geweest zijn
Nee, gewoon jouw OPquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
verneukt als in links die niet kloppen of echt comlete bs die er staat?
Dat kan iedereen toch hebben gedaan.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, gewoon jouw OP
dus reply, control C en V
Wel iemand van hier, anders kun je de OP niet reply'enquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch hebben gedaan.....
Tnx D.Rose.quote:
Ik bedoel iedereen van FOK!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wel iemand van hier, anders kun je de OP niet reply'en
Jawel, maar waarom zou iemand de OP copy/paste in de Wiki?quote:
Kan je ook zelf in de wiki zetten..quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef Rhanna het volgende:
Knal me er gelijk even in
In de op . 22 en 23 Februari
ja weet ik veel..quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou iemand de OP copy/paste in de Wiki?
Als ze 'm zouden willen verneuken kan dat veel grondiger
Dan hebben we eerst de geluidsfragmenten nodigquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef Rhanna het volgende:
Knal me er gelijk even in
In de op . 22 en 23 Februari
oant moarn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
tot morgen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Nee, da's bij Gielquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef ondeugend het volgende:
Ah dus dit zijn de momenten dat er in de studio gezogen wordt
Dus dan mag iemand anders het voor je zoeken??quote:
Da's minder werkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dus dan mag iemand anders het voor je zoeken??![]()
Ik krijg geen rechtstreekse link naar het geluidsfragment, plus dat het vanavond verwijderd wordt omdat het dan een week geleden is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dus dan mag iemand anders het voor je zoeken??![]()
Eenschquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een fijne meneer om naar te kijken is die Eric Corton toch..![]()
Antiroos zegt dat Joling ook komt naar Pinkpop, maar volgens mij word ik voor de gek gehouden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen aan de mensen die nu vertrekken, maar ik blijf nog even. Eric Corton.
[afbeelding]
Antiroos
quote:
dat zou zonde zijn/.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:06 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik krijg geen rechtstreekse link naar het geluidsfragment, plus dat het vanavond verwijderd wordt omdat het dan een week geleden is.
Tijden even hier neerzetten is voldoende, dan zal ik er zo even naar kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
dat zou zonde zijn/.
Als je de precieze tijd weet zou je Sirolf een pm kunnen sturen. Die weet hoe dat allemaal in z'n werk gaat..![]()
Joling op Pinkpop?! het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef Toad het volgende:
Antiroos zegt dat Joling ook komt naar Pinkpop, maar volgens mij word ik voor de gek gehouden.![]()
http://www.antiroos.com/page/log/43701/Going+Out+The+Countryquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joling op Pinkpop?! het moet niet gekker worden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
...maar nu kan ik weer vier-op-een-rij spelen hier
Zoals ik al zei, als het echt waar zou zijn dan neemt niemand PP nog serieusquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Toad het volgende:
[..].
http://player.omroep.nl/?aflID=4110632
Na 1 uur en 17 minuten wordt de 'verassing van Pinkpop' bekend gemaakt: G. Joling.
Maar volgens mij ben ik door Claudia voor de gek gehouden....![]()
![]()
En dan ook de FP/Nolius:
Grote namen op Pinkpop 2007
Shitquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.antiroos.com/page/log/43701/Going+Out+The+Country
Volgens mij heb je wat met die gozerquote:
Jou moet ik nog hebben!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Sirolf het volgende:
Denk ik 'even' een fragmentje voor Rhanna te knippen, blijkt dat dat gesprekje het halve uur omvat.
Hier is het eerste fragment, vanuit het programma Domien: http://www.zshare.net/audio/20070223_fok_domien_rhanna-mp3.html (12:30 minuten). Andere fragment volgt zometeen.
Moet ie maar beter DJ'enquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
Hij is daar niet zo blij mee namelijk...![]()
Leest Giel hier meequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Jou moet ik nog hebben!
Waarom zette je Giel toch zo laag in je lijstje favo DJ's en programma's?
Ik begin 'm zat te worden. Bij het ochtendprogramma denk ik soms weleens dat ik naar een podcast van een paar maanden terug zit te luisteren, dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Nachtegiel vind ik ook minder worden de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Jou moet ik nog hebben!
Waarom zette je Giel toch zo laag in je lijstje favo DJ's en programma's?
Was dat maar zo.quote:
Dat komt meer omdat ik verder niks te doen heb in de nacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Maar ik zie Sirolf ook altijd in de chat tijdens de freaknacht. Dus ik had Giel hoger verwacht in z'n lijstje.
ooh, op zo'n fiets.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Maar ik zie Sirolf ook altijd in de chat tijdens de freaknacht. Dus ik had Giel hoger verwacht in z'n lijstje.
Ja ik las het. Wel leuk de combi muziek en strips.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh, op zo'n fiets.![]()
Vrijdag trouwens de Freaknacht met Veenstra Veenstra, ook live op tv...!
De hele nacht is ook in video terug te zien via UitzendingGemist, dus je kan het een paar dagen later gewoon nog even bekijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja ik las het. Wel leuk de combi muziek en strips.
Maar ik vreesdat ik dan al ligt te.....
Wij houden je wel wakker!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja ik las het. Wel leuk de combi muziek en strips.
Maar ik vreesdat ik dan al ligt te.....
Damn, raar meisje dat je bent!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:Rhanna (23 februari 2007, Domien) Rhanna (24 februari 2007, Bart)
Ik ben blij dat je ervan genoten hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Damn, raar meisje dat je bent!(goed bedoeld...) Maar wel leuke gesprekken hoor.
![]()
Ga je vanavond weer bellen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ervan genoten hebt
Hoe laat gisteren? 7 min vanaf het begin? Dan ga ik weer even zoeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Rhanna het volgende:
Weet ik niet. Was gister al bij Guis (ong 7 min)
en ik moet anderen ook eens de kans geven.
Maar misschien vond Domien me zo tof dat hij me een kans geeft als ik goed in mijn vel zit.
Want dat zat ik toen niet echt zeg maar...
Ligt eraan hoe moe ik dan ben, moet er morgen weer enigszins vroeg uit (voor mijn doen danquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:16 schreef Rhanna het volgende:
Is goed
Blijf je ook wakker voor Domien?
Weet niet of mij dat gaat lukken vandaag..quote:
Je hebt 'm zeker liever pal van voren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
ik begin me nu een beetje te irriteren aan de positie van de cam.
maar goed, hoi domien
Hoezo??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
ik begin me nu een beetje te irriteren aan de positie van de cam.
Of de positie dat je gewoon heel de studio ziet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt 'm zeker liever pal van voren.
Ik ook wel eigenlijk, zo naar achterhoofden staren is na een tijdje ook wat saai.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, zo naar achterhoofden staren is na een tijdje ook wat saai.
zoals ie meestal smorgens bij Gerard staat??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Of de positie dat je gewoon heel de studio ziet...
Ja! Of deze positie:quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
zoals ie meestal smorgens bij Gerard staat??
Idd! Die miste ik ook al.quote:Jammer dat The Feeling ontbreekt, maar meer redenen tot klagen heb ik echt niet.
Nah, daar vind ik dan weer weinig aan...quote:
Ik om 10 uur, maar kwam er gister (woensdag dus) ook pas om 11 uur uit, dus kan wat uitlopen.quote:
De webcam wordt volgens mij tegenwoordig geregeld vanuit een regiekamer voor Serious TV, niet meer met de cam-select bij de DJ.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef Rhanna het volgende:
Domien / nu @ 3FM zegt:
gaat echt niet
Webcam verzetten.
Sinds ik een keer een parodie heb gehoord op dit nummer hoor ik altijd per ongeluk 'The Hardest Fart'...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef Toad het volgende:
waaaaaaaaaaa THE HARDEST PARTTT
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds ik een keer een parodie heb gehoord op dit nummer hoor ik altijd per ongeluk 'The Hardest Fart'...
Je wiebelt grappig op je stoel.quote:
All You Need Is Love... eh... 3FMquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:00 schreef Rhanna het volgende:
Help. Ik word nog meer gekoppeld. Niet dat Domien Guis belt
quote:
In de OP sta je nog niet hoor, in de wiki wel. Bij het volgende nieuwe topic sta je er dus tussen (4 keer waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:07 schreef Rhanna het volgende:Grapjas
of meende je het echt?Sta ook in de OP
ik meende iig wat ik post, zo'n zuidelijk accent maakt het helemaal sexyquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:07 schreef Rhanna het volgende:Grapjas
of meende je het echt?Sta ook in de OP
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik meende iig wat ik post, zo'n zuidelijk accent maakt het helemaal sexy
dat zal er vast cute uitzienquote:
Hahaha, nah, die luister ik dan morgen wel terug.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:18 schreef Rhanna het volgende:
Hij wilde dat je mijn geile zuidelijke stem zou mislopen.
Hihihi. Dat zal hij wel doen hequote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Hahaha, nah, die luister ik dan morgen wel terug.![]()
Toch Sirolf....![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen hoe ik erbij zit. Naakt. Moet nog steeds douchen
een party animalquote:
Batterijen zijn leegquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat vraagt om een snelle fotoboek update daarmee
baterijen van de douche? aha vandaar dat je er nog niet onder staatquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:21 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Batterijen zijn leeg
SNAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAAAAA!Met die strip clip
adem inquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens. Ik word gek hier.
Mijn jeugd ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
baterijen van de douche? aha vandaar dat je er nog niet onder staat
Snap
mn jeugd
Damn, in welke trip zit jij....quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:25 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Mijn jeugd ook![]()
Batterijen van de camera. Ze zaten nog in mijn vibo, en gister was Guis erop dus had ik masturbeer materiaal.
en hoe beter de sfeerquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:28 schreef Rhanna het volgende:
Het is laat. Hoe later, hoe heter..
krek wahquote:
Dat is mijn muziekje. Je t'aime...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:33 schreef Toad het volgende:
Hahaha, Rhanna heeft concurrentie
*rilquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:33 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Kijk maar uit of ik pwn dich wie unne n00b.
niet lekken onderwegquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:42 schreef Rhanna het volgende:
Do rent naar de wc.
Ik dacht dat je alleen op oudere mannen viel....quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:49 schreef Rhanna het volgende:Ahhhhhh.
Ik wilde je al kussen, maar dan had je een kikker moeten zijn.
Ja! Moest jij er niet om 8 uur uit?quote:
19,5, in ieder geval ouder dan de DJ.quote:Hoe oud ben je dan ?
Nope, uitslapen. Ik heb vrijdag weer stage. Morgen lessen voorbereiden, en huiswerk maken. En lekker chillen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja! Moest jij er niet om 8 uur uit?
[..]
19,5, in ieder geval ouder dan de DJ.
Hahaha, nee. Maar ik dacht anders slaap je zo weinig, net als dat keelonstekingsmeisje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:54 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nope, uitslapen. Ik heb vrijdag weer stage. Morgen lessen voorbereiden, en huiswerk maken. En lekker chillen.
Wil je me weg hebben?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:56 schreef Rhanna het volgende:
Ik kan goed op mezelf passen.. en ik vind dit leuk
vrijdag op zaterdagquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:58 schreef Rhanna het volgende:
zaterdag op zondag?
Wil je met erbij hebben?
Scissor Sisters ~ She's my manquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:02 schreef Rhanna het volgende:
TOad. Wat wil je horen?
Misschien dat Domien wel een zwak heeft voor mijn smeekbedes?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:03 schreef Toad het volgende:
[..]truste rubbere eend, droom maar fijn over pinkpop en joling!
![]()
dat wordt morgen dus het beddengoed verschonenquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:04 schreef Rhanna het volgende:
En over mijn geile stem.
*zwoel* Weltrusten *zwoel*
Tsssk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:14 schreef Rhanna het volgende:
Nee. Hij is onverbiddelijk.
Geen Scissor Sisters
Wel vaag (spannend) gesprek nu hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:19 schreef Rhanna het volgende:
Ja.. ik ga slapen. Val bijna om.
Kusjeeeeee
Rhanna?quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:27 schreef Rhanna het volgende:
Slaap lekker Toad, en nu komen alleen maar sukkels erdoor, dus bel eens en vijzel het niveau op
Ik zag 3 FM niet zo gauw staan.. was heel raar.. dan krijg je zoiets als dit :quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:59 schreef TIM-846 het volgende:
Jup ! Iedere dag 3fm tussen half 9 en 5 !![]()
quote:
quote:
Nou waar ben jij dan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar iedereen is weet ik niet, ik kan alleen voor mezelf spreken
Wat toevallig!! Ik ben ook hier!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hier
[..]
Bedankt voor de waarschuwing
quote:
Ik spreek je ook niet tegenquote:ben altijd heel gezellig als ik melig ben hoor..![]()
Ik zie je niet hoor!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*rondkijkt
[..]
Ik spreek je ook niet tegen
alvast twee..quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef D.Rose het volgende:
Voor hen die het zich afvragen: ik heb caps
straks ff uploaden, beetje druk nu
Is dat Paul Rabbering?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
alvast twee..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
ja, Paul was vroeg vandaag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dat Paul Rabbering?
Ben dr vanavond denk ik niet bij. Moet nog een presentatie in elkaar zetten voor morgen![]()
inmiddels al wel in de douche geweest?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Rhanna het volgende:
Nee... don't feel like dancing. Ik ben er ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |