Tsssk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:14 schreef Rhanna het volgende:
Nee. Hij is onverbiddelijk.
Geen Scissor Sisters

Wel vaag (spannend) gesprek nu hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:19 schreef Rhanna het volgende:
Ja.. ik ga slapen. Val bijna om.
Kusjeeeeee

Rhanna?quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:27 schreef Rhanna het volgende:
Slaap lekker Toad, en nu komen alleen maar sukkels erdoor, dus bel eens en vijzel het niveau op

Ik zag 3 FM niet zo gauw staan.. was heel raar.. dan krijg je zoiets als dit :quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:59 schreef TIM-846 het volgende:
Jup ! Iedere dag 3fm tussen half 9 en 5 !![]()
quote:
quote:

Nou waar ben jij dan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar iedereen is weet ik niet, ik kan alleen voor mezelf spreken

Wat toevallig!! Ik ben ook hier!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hier
[..]
Bedankt voor de waarschuwing

quote:
Ik spreek je ook niet tegenquote:ben altijd heel gezellig als ik melig ben hoor..![]()

Ik zie je niet hoor!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*rondkijkt
[..]
Ik spreek je ook niet tegen

alvast twee..quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef D.Rose het volgende:
Voor hen die het zich afvragen: ik heb caps
straks ff uploaden, beetje druk nu

Is dat Paul Rabbering?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
alvast twee..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()

ja, Paul was vroeg vandaag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dat Paul Rabbering?
Ben dr vanavond denk ik niet bij. Moet nog een presentatie in elkaar zetten voor morgen![]()

inmiddels al wel in de douche geweest?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Rhanna het volgende:
Nee... don't feel like dancing. Ik ben er ook weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |