Idd! Die miste ik ook al.quote:Jammer dat The Feeling ontbreekt, maar meer redenen tot klagen heb ik echt niet.
Nah, daar vind ik dan weer weinig aan...quote:
Ik om 10 uur, maar kwam er gister (woensdag dus) ook pas om 11 uur uit, dus kan wat uitlopen.quote:
De webcam wordt volgens mij tegenwoordig geregeld vanuit een regiekamer voor Serious TV, niet meer met de cam-select bij de DJ.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef Rhanna het volgende:
Domien / nu @ 3FM zegt:
gaat echt niet
Webcam verzetten.
Sinds ik een keer een parodie heb gehoord op dit nummer hoor ik altijd per ongeluk 'The Hardest Fart'...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef Toad het volgende:
waaaaaaaaaaa THE HARDEST PARTTT
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds ik een keer een parodie heb gehoord op dit nummer hoor ik altijd per ongeluk 'The Hardest Fart'...
Je wiebelt grappig op je stoel.quote:
All You Need Is Love... eh... 3FMquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:00 schreef Rhanna het volgende:
Help. Ik word nog meer gekoppeld. Niet dat Domien Guis belt
quote:
In de OP sta je nog niet hoor, in de wiki wel. Bij het volgende nieuwe topic sta je er dus tussen (4 keer waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:07 schreef Rhanna het volgende:Grapjas
of meende je het echt?Sta ook in de OP
ik meende iig wat ik post, zo'n zuidelijk accent maakt het helemaal sexyquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:07 schreef Rhanna het volgende:Grapjas
of meende je het echt?Sta ook in de OP
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik meende iig wat ik post, zo'n zuidelijk accent maakt het helemaal sexy
dat zal er vast cute uitzienquote:
Hahaha, nah, die luister ik dan morgen wel terug.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:18 schreef Rhanna het volgende:
Hij wilde dat je mijn geile zuidelijke stem zou mislopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |