ooh, op zo'n fiets.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Maar ik zie Sirolf ook altijd in de chat tijdens de freaknacht. Dus ik had Giel hoger verwacht in z'n lijstje.
Ja ik las het. Wel leuk de combi muziek en strips.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh, op zo'n fiets.![]()
Vrijdag trouwens de Freaknacht met Veenstra Veenstra, ook live op tv...!
De hele nacht is ook in video terug te zien via UitzendingGemist, dus je kan het een paar dagen later gewoon nog even bekijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja ik las het. Wel leuk de combi muziek en strips.
Maar ik vreesdat ik dan al ligt te.....
Wij houden je wel wakker!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja ik las het. Wel leuk de combi muziek en strips.
Maar ik vreesdat ik dan al ligt te.....
Damn, raar meisje dat je bent!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:Rhanna (23 februari 2007, Domien) Rhanna (24 februari 2007, Bart)
Ik ben blij dat je ervan genoten hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Damn, raar meisje dat je bent!(goed bedoeld...) Maar wel leuke gesprekken hoor.
![]()
Ga je vanavond weer bellen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ervan genoten hebt
Hoe laat gisteren? 7 min vanaf het begin? Dan ga ik weer even zoeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Rhanna het volgende:
Weet ik niet. Was gister al bij Guis (ong 7 min)
en ik moet anderen ook eens de kans geven.
Maar misschien vond Domien me zo tof dat hij me een kans geeft als ik goed in mijn vel zit.
Want dat zat ik toen niet echt zeg maar...
Ligt eraan hoe moe ik dan ben, moet er morgen weer enigszins vroeg uit (voor mijn doen danquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:16 schreef Rhanna het volgende:
Is goed
Blijf je ook wakker voor Domien?
Weet niet of mij dat gaat lukken vandaag..quote:
Je hebt 'm zeker liever pal van voren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
ik begin me nu een beetje te irriteren aan de positie van de cam.
maar goed, hoi domien
Hoezo??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
ik begin me nu een beetje te irriteren aan de positie van de cam.
Of de positie dat je gewoon heel de studio ziet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt 'm zeker liever pal van voren.
Ik ook wel eigenlijk, zo naar achterhoofden staren is na een tijdje ook wat saai.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, zo naar achterhoofden staren is na een tijdje ook wat saai.
zoals ie meestal smorgens bij Gerard staat??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Of de positie dat je gewoon heel de studio ziet...
Ja! Of deze positie:quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
zoals ie meestal smorgens bij Gerard staat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |