Was jij datquote:Op woensdag 18 april 2007 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was op de radio
mooie prrrijzen zeg
Ha, ik hoorde het ook. Tof!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was op de radio
mooie prrrijzen zeg
Dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 10:43 schreef Remzz het volgende:
Zitten dus zelfs nog 2 weken tussen met invallers, hoop op Sander de Heer
*eensch isquote:Op woensdag 18 april 2007 10:50 schreef alwaysleft het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Klaas het uitstekend vind doen als invaller![]()
Ik had hem nog niet vaak gehoord, maar hij doet het erg strak!
Klopt, de internet stream klinkt niet in orde. Via de ether klinkt het gelukkig wel goedquote:Op woensdag 18 april 2007 10:57 schreef falloutboy het volgende:
Luistert er nog iemand via internet trouwens? Hier klinkt alles een beetje 'zwaar' Robbie W als Ernsta Daniel Smit ofzo..
Op 7 mei begint Rob, dus een weekje met invallers (zal wel Sander de Heer of Eric Corton worden lijkt me).quote:Op woensdag 18 april 2007 10:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zit er nog een week tussen met invallers?
Goedemorgen trouwens iedereen!
De audiostream klinkt inderdaad nogal vreemd. De webcamstream klinkt overigens wél goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:01 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Klopt, de internet stream klinkt niet in orde. Via de ether klinkt het gelukkig wel goed![]()
Ga ik straks even doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb lekker gedouched
sirolf, jij captured die stukjes altijd toch (ofzo) ?
wil je die van mij online gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |