Wellicht zelfs meer, niet iedere Fok!er post hierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn we weer.
@D.Rose, dan zijn er gister 3 Fok!kers in de uitzending geweest.
Jij bied aan, zie ik?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Wordt er champagne geserveerd in deel 100?
Welkom!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
3fm topic
Beetje jammer dat ik het op stage niet kan luisteren, alleen in de auto...
Verklaar u nader . . .quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
3fm topic
Beetje jammer dat ik het op stage niet kan luisteren, alleen in de auto...
Ik word al regelmatig ingezet als koerierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom!
Dan zoek je toch een stageplaats bij een koeriersbedrijf.![]()
Collega in mijn kantoor heeft eigen muziek op staan.. ik kan er dus geen radio doorgeen gaan luisteren...quote:
Oordopjes en internet-streamquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig ingezet als koerier. Maar dat is 1 of 2 keer per week, 1,5 uur in de auto. En dat is natuurlijk veel te weinig 3fm in de week
Op mijn vorige stage luisterde ik 3fm de hele dag![]()
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoekenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig ingezet als koerier. Maar dat is 1 of 2 keer per week, 1,5 uur in de auto. En dat is natuurlijk veel te weinig 3fm in de week
Op mijn vorige stage luisterde ik 3fm de hele dag![]()
k ookquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoeken
Oordopjes heb ik geprobeerd, werden ze niet vrolijker van. Ook niet echt sociaal natuurlijk.quote:
Ik loop stage.. dus is maar een half jaartje. En er is wel muziek, mp3's van een collega. En ik heb zelf ook wat cd's bij hem in de lijst gezetquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |