quote:Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
game on!
Wellicht zelfs meer, niet iedere Fok!er post hierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn we weer.
@D.Rose, dan zijn er gister 3 Fok!kers in de uitzending geweest.
Jij bied aan, zie ik?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Wordt er champagne geserveerd in deel 100?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Degene die dat topic moet openen toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef ChatGirl het volgende:
Jij bied aan, zie ik?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
3fm topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje jammer dat ik het op stage niet kan luisteren, alleen in de auto...
Verklaar u nader . . .quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
3fm topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje jammer dat ik het op stage niet kan luisteren, alleen in de auto...
Ik word al regelmatig ingezet als koerierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom!
Dan zoek je toch een stageplaats bij een koeriersbedrijf.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Collega in mijn kantoor heeft eigen muziek op staan.. ik kan er dus geen radio doorgeen gaan luisteren...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Verklaar u nader . . .om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oordopjes en internet-streamquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig ingezet als koerierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar dat is 1 of 2 keer per week, 1,5 uur in de auto. En dat is natuurlijk veel te weinig 3fm in de weekJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op mijn vorige stage luisterde ik 3fm de hele dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoekenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig ingezet als koerierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar dat is 1 of 2 keer per week, 1,5 uur in de auto. En dat is natuurlijk veel te weinig 3fm in de weekJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op mijn vorige stage luisterde ik 3fm de hele dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
k ookquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oordopjes heb ik geprobeerd, werden ze niet vrolijker van. Ook niet echt sociaal natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oordopjes en internet-streamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik loop stage.. dus is maar een half jaartje. En er is wel muziek, mp3's van een collega. En ik heb zelf ook wat cd's bij hem in de lijst gezetquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop