Wellicht zelfs meer, niet iedere Fok!er post hierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn we weer.
@D.Rose, dan zijn er gister 3 Fok!kers in de uitzending geweest.
Jij bied aan, zie ik?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Wordt er champagne geserveerd in deel 100?
Welkom!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
3fm topic
Beetje jammer dat ik het op stage niet kan luisteren, alleen in de auto...
Verklaar u nader . . .quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
3fm topic
Beetje jammer dat ik het op stage niet kan luisteren, alleen in de auto...
Ik word al regelmatig ingezet als koerierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom!
Dan zoek je toch een stageplaats bij een koeriersbedrijf.![]()
Collega in mijn kantoor heeft eigen muziek op staan.. ik kan er dus geen radio doorgeen gaan luisteren...quote:
Oordopjes en internet-streamquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig ingezet als koerier. Maar dat is 1 of 2 keer per week, 1,5 uur in de auto. En dat is natuurlijk veel te weinig 3fm in de week
Op mijn vorige stage luisterde ik 3fm de hele dag![]()
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoekenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig ingezet als koerier. Maar dat is 1 of 2 keer per week, 1,5 uur in de auto. En dat is natuurlijk veel te weinig 3fm in de week
Op mijn vorige stage luisterde ik 3fm de hele dag![]()
k ookquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoeken
Oordopjes heb ik geprobeerd, werden ze niet vrolijker van. Ook niet echt sociaal natuurlijk.quote:
Ik loop stage.. dus is maar een half jaartje. En er is wel muziek, mp3's van een collega. En ik heb zelf ook wat cd's bij hem in de lijst gezetquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoeken
wat voor stage doe je?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Oordopjes heb ik geprobeerd, werden ze niet vrolijker van. Ook niet echt sociaal natuurlijk.
[..]
Ik loop stage.. dus is maar een half jaartje. En er is wel muziek, mp3's van een collega. En ik heb zelf ook wat cd's bij hem in de lijst gezet
ok,. wat voor studie doe je dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik werk bij een scheepsautomatiserings bedrijf, op de soft- en hardware ontwikkel afdeling.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef D.Rose het volgende:
mijn pc is ziek
ik krijg nu 3957 mailtjes binnen
oei.. dat is niet goed! Van wie heb je mail?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef D.Rose het volgende:
mijn pc is ziek
ik krijg nu 3957 mailtjes binnen
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Leonos het volgende:
Concertkaartverzamelaar studie doet ie. (TVP)
Te laat
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Leonos het volgende:
Concertkaartverzamelaar studie doet ie.
Nee, ik ga ze niet lezenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Sooooowww moet je ze allemaal doorlezen wat een fans heb je!![]()
Meeste van Mail Delivery Systemquote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oei.. dat is niet goed! Van wie heb je mail?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is mijn hobbie, concerten![]()
Leonos![]()
dat zou wel leuk zijn! Vraag maar aan als request!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef DJKoster het volgende:
Ik verwacht toch wel 'Thriller' van Michael Jackson te gaan horen![]()
half goed,quote:Op donderdag 5 april 2007 10:35 schreef borisz het volgende:
dat is coldplay, de speed of sound?
Een klein aantal ervan wel. Die zijn te vinden via http://www.radiocast.nl/?sct=flt&flt=zender&id=3quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand of je die podcasts van de link ook in je iTunes kunt plaatsen?
http://audio.omroep.nl/radio3/
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een klein aantal ervan wel. Die zijn te vinden via http://www.radiocast.nl/?sct=flt&flt=zender&id=3
Tof!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef Againzender het volgende:
Eels!
Ok, bedankt!!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een klein aantal ervan wel. Die zijn te vinden via http://www.radiocast.nl/?sct=flt&flt=zender&id=3
Altijd!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
hebben jullie zin in claudia?
Waar?quote:
ik ben gelukkig getrouwd, of bedoel je dat nietquote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
Dat loopje in beide intro's lijkt ook wel wat op elkaarquote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef ruud.nl het volgende:
Roxy Music
Talking Heads bedoel ik, was in de war met love is the drug...![]()
Nou, drie keer raden.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind Claudia veel beter te pruimen dan C & Squote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben even overgeschakeld op John Mayer.. ! Even een uurtje geen 3fm voor mij..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Claudia veel beter te pruimen dan C & S
Ik wist 'mquote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef borisz het volgende:
een sok om je lul, ik lach me kapotgeen idee wat de hint is
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef borisz het volgende:
RHCP dus, deze plaat is beter dan hee hoo let it snow
Speciaal voor mijquote:
Van Snow kreeg ik snel genoegquote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef borisz het volgende:
RHCP dus, deze plaat is beter dan hee hoo let it snow
weet niet heb nu de cd opstaan, zou een leuk nummer zijn voor zijn nieuwe singlequote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef Glacier het volgende:
Vultures? Is dat de nieuwe single van John Mayer?
klopT!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef Glacier het volgende:
Van dat album vind ik Belief ook zo gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |