En een fantastische OP al zeg ik het zelf!quote:
in 1 berichtjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het staat in een berichtje
Je quote 'm zelfs
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En een fantastische OP al zeg ik het zelf!![]()
mag die flipperkast eens in beeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
Michiel had zoveel nullen nog niet gezien
Noemt ie een getal, is het een getal zonder nullen
Wat jij zegt!quote:
De TT klopt alleen niet, want geen mening hebben is in feite ook een mening (namelijk dat er in die zin geen mening zou staan), maar uit de TT kan je wel afleiden dat je blijkbaar niet houdt van meningen in de TT, dus is het blijkbaar wel degelijk een mening.quote:
Goed he...quote:
Het is ook nooit goed!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De TT klopt alleen niet, want geen mening hebben is in feite ook een mening (namelijk dat er in die zin geen mening zou staan), maar uit de TT kan je wel afleiden dat je blijkbaar niet houdt van meningen in de TT, dus is het blijkbaar wel degelijk een mening.
[/zeur]
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En een fantastische OP al zeg ik het zelf!![]()
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De TT klopt alleen niet, want geen mening hebben is in feite ook een mening (namelijk dat er in die zin geen mening zou staan), maar uit de TT kan je wel afleiden dat je blijkbaar niet houdt van meningen in de TT, dus is het blijkbaar wel degelijk een mening.
[/zeur]
Mensen die zeuren? Hier?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Goed he...staat niet in de wiki hoor voor het geval iemand gaat zeuren.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |