DE broekquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:16 schreef IedeK. het volgende:
Wat voor broek?
We moeten je wel hebben vandaag, 2x het slachtoffer van een topicsluiting.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:15 schreef MutZ het volgende:
En ik sloot hem weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog ff en ik hou er een trauma aan overquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We moeten je wel hebben vandaag, 2x het slachtoffer van een topicsluiting.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, jij hebt daar idd last van... En dat moet je toch minimaal tot maandag doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kun je btw weer ff iets knippen? Stukje om 16:40 ongeveer, vlak voor American Idiot...
Ik had 'm gezien, maar was 'm alweer vergeten...quote:
Ik moest direct denken aan de broek van Maricha die ook in de TT staat verwoord.quote:Ubervrouw Tanja Jess merkte zelfs op het gevoel te hebben op een indrinkfeestje beland te zijn. Gezellig, maar wel wat eh... schooljongens-achtig.
Iets wat we in MetMichiel niet zo snel gebeurt: ik mag best eens over de schreef, maar Maricha wijst me er vervolgens wel op dat ik niet door moet slaan. En dat is goed.
Je bent geweldigquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had 'm gezien, maar was 'm alweer vergeten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga er zo even naar kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We moeten je wel hebben vandaag, 2x het slachtoffer van een topicsluiting.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je deze foto dan al eens gezien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MarichaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:34 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is alleen maar Mutz in de 3FM topics vandaag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kunnen niet gedeeplinkt wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je deze foto dan al eens gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of deze?
http://www.zshare.net/audio/20070517_fok_hemelse100_mutz-mp3.htmlquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je bent geweldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat pittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Andere host dan maar:quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
kunnen niet gedeeplinkt wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop