Dan doen we het de dag erna?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
Jongens.... niet te enthousiast: 22 mei is Michiel vrij......
En het is de day after Pinkpop, zal ook lekker helpen ben ik bang (de 22 dan)quote:
Die hebben ze nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Againzender het volgende:
Ah, ook een leuke topictitel iddIk was al een nieuwe aan het maken omdat ik hem per ongeluk dichtsmeet, was niet nodig dus. PSB met Rent heb ik maar aangevraagd.
Gevalletje jammer ceesquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoo (das korter dan Dierentuin) Mijn request ook even via de sms doorgezonden. Kon niet kiezen, misschien Michiel wel (hopelijk).
Ook even aan de single strijd meegedaan. Hopelijk fietst die lowhus mooi naar huis zonder zijn mond open te doen! Mag "hem" niet. En zijn muziek ook niet![]()
neequote:
Volgens mij kreeg ik dat te horen toen ik die ooit aan had gevraagd, of ik moet mij sterk vergissenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
neekan ik dat ergens nakijken ofzo?
Bedankt voor de tip, weet ik waar ik niet op af moet stemmenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Sander Lantinga krijgt trouwens een talkshow op TV, samen met Sophie Hilbrand. Het gaat 'kebab tv' heten en is vanaf 26 mei elke zaterdagavond om 22.40 uur te zien op NED3.
ah, op die manierquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik dat te horen toen ik die ooit aan had gevraagd, of ik moet mij sterk vergissen
Vind je het raar dat ik al zo'n reactie van je verwachtte?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, weet ik waar ik niet op af moet stemmen
Dat leek mij ook, maar da's dus niet het geval, want nummers die ze eerder wel hadden hebben ze nu niet meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Againzender het volgende:
Het lijkt mij dat ze ooit met een basis zijn begonnen, en die steeds verder uitbreiden:
Helemaal mee eens..quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind die beertender-reclame echt niet kunnen trouwens... Beetje een luchtalarm laten horen als reclame...
Was een tijdje terug ook, de request van Borisquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Opeens een korte stukje muziek door het nieuws heen net...
hm, da's vreemd ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar da's dus niet het geval, want nummers die ze eerder wel hadden hebben ze nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |