Oooh, dat is zeker niet de bedoeling hoor! Zou het jammer vinden als je het echt zo ervaart. Maaruh, als er die dag een grote groep mensen voor de studio staat dan weet je wat er loos is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het begint wel eng te worden hoor.... dat jullie me zo in de gate houden![]()
(het was een grapje...ik weet dat het gewoon op internet te vinden isquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oooh, dat is zeker niet de bedoeling hoor! Zou het jammer vinden als je het echt zo ervaart. Maaruh, als er die dag een grote groep mensen voor de studio staat dan weet je wat er loos is.![]()
Suc6 MutZ !
Nou juist wel, er is een vriend van hem te gastquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Om voor de verandering Michiel dan maar eens in de gaten te houden... Volgens mij heeft ie niet veel te doen vandaag.
Radiofreak.nl rules!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
(het was een grapje...ik weet dat het gewoon op internet te vinden is)
Nooi van gehoordquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rinse Blanksma, die werkt tegenwoordig in het weekend bij Caz! als DJ (en hier en daar wat productiewerk).
Haha, Lang geleden dat ik in een studio ben geweest. De laatste was bij een bekende dj/producer. Maar daarvoor een keer bij Lindo (Radio853) geweest. Was best leuk, als 15/16 jarige ofzo, een kijkje in de keuken nemen. Long long long time ago...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oooh, dat is zeker niet de bedoeling hoor! Zou het jammer vinden als je het echt zo ervaart. Maaruh, als er die dag een grote groep mensen voor de studio staat dan weet je wat er loos is.![]()
Suc6 MutZ !
Laatste keer dat ik in een studio ben geweest was begin januari dit jaar (nouja... locatiestudio dan... in de hal bij 3FM). De laatste keer in een vaste radiostudio was april vorig jaar (MetMichiel MiniGig GEM).quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Haha, Lang geleden dat ik in een studio ben geweest. De laatste was bij een bekende dj/producer. Maar daarvoor een keer bij Lindo (Radio853) geweest. Was best leuk, als 15/16 jarige ofzo, een kijkje in de keuken nemen. Long long long time ago...
Oe dan telt mijn, That`s Live bezoek -Joss Stone secret concert in de Duif in Amsterdam met Eric Corton, ook wel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in een studio ben geweest was begin januari dit jaar (nouja... locatiestudio dan... in de hal bij 3FM). De laatste keer in een vaste radiostudio was april vorig jaar (MetMichiel MiniGig GEM).
Ligt eraan hoe ruim je het begrip 'studio' neemt. Als een fotostudio ook telt is iedereen weleens in een studio geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben nog nooit in een studio geweest, behalve dan bij de lokale omroep, maar dat telt niet
Radiostudio bedoel ik danquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ruim je het begrip 'studio' neemt. Als een fotostudio ook telt is iedereen weleens in een studio geweest.
Waarom ga je er vanuit dat iedereen in een fotostudio geweest is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ruim je het begrip 'studio' neemt. Als een fotostudio ook telt is iedereen weleens in een studio geweest.
Jij hebt toch niet zo'n totally spies-ringtone he... Die's zooooooooo fout namelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Marc63 het volgende:
Hey... mn telefoon ging over op de radio.
Was dat totally spies? Ik dacht dat ik zo'n CTU (24) ringtone hoorde.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet zo'n totally spies-ringtone he... Die's zooooooooo fout namelijk.
Ik kijk geen totally spies (best logisch eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat totally spies? Ik dacht dat ik zo'n CTU (24) ringtone hoorde.
Lindo daar ben ik ook eens in de uitzending geweest toen won ik een mp3 spelertquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Haha, Lang geleden dat ik in een studio ben geweest. De laatste was bij een bekende dj/producer. Maar daarvoor een keer bij Lindo (Radio853) geweest. Was best leuk, als 15/16 jarige ofzo, een kijkje in de keuken nemen. Long long long time ago...
Koffie goed idee. Ga ik ook maar eens doen. Dat TH interesseert me niet veel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Dan ga ik over 2 plaatjes even koffie drinken...![]()
Ik mocht alleen aanwezig zijn, heb niks gewonnen. Althans, ik heb het kantoor van Erik de Zwart nog gekaapt. Die was er niet, dus ben ik op zijn stoel gaan zitten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Lindo daar ben ik ook eens in de uitzending geweest toen won ik een mp3 spelert![]()
doe mij maar bier eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Koffie goed idee. Ga ik ook maar eens doen. Dat TH interesseert me niet veel.
Het is nog geen vrijdagavond hoor. Ekstra Weekend is morgen pas.quote:
*stemt ook voor!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Over 12 dagen is Maricha 1 jaar de producer bij MetMichiel. Gaan we hier nog wat organiseren? studio bezetting ofzo?
ik had gebeld naar 538quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mocht alleen aanwezig zijn, heb niks gewonnen. Althans, ik heb het kantoor van Erik de Zwart nog gekaapt. Die was er niet, dus ben ik op zijn stoel gaan zitten...Ach ik was 15 ofzo...
![]()
bier is toch niet alleen voor vrijdagavondquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdagavond hoor. Ekstra Weekend is morgen pas.
En nu maar even iets anders gaan doen...
donderdag studentenstapavondquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdagavond hoor. Ekstra Weekend is morgen pas.
En nu maar even iets anders gaan doen...
* Schrijft zich ook in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie de PM wel verschijnen als de plannen rond zijn
nee, die tijd ligt al een tijdje achter mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
donderdag studentenstapavond![]()
al is AZ geen student meer![]()
* chatgirl ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie de PM wel verschijnen als de plannen rond zijn
wat heb je dan aangevraagdquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef borisz het volgende:
mijn verzoek is ook ingediend, al weet ik niet of het in de pc zit![]()
origineelquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens the feeling aan ga vragen.
Ik heb deze week al een paar originele requests gedaan en die komen er ook niet door. En I love it when you call blijft een lekkerquote:
Jongens.... niet te enthousiast: 22 mei is Michiel vrij......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |