quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:01 schreef Glacier het volgende:
Niet echt de stijl die verwachtte, beetje een soort praat/rap stijl...hoor je in sommige versies ook aan het eind van starz in their eyes..ik geloof dat 3FM het eraf geknipt heeft (maar ik heb er niet erg op gelet)
Junior Jack of Just Jack?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:11 schreef cosmick het volgende:
Gaat razendsnel met die topics![]()
Junior Jack is leuk voor op de radio maar ik vind het niet interessant genoeg om het bijvoorbeeld thuis te luisteren.
Stenders![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef borisz het volgende:
Tim bedankt dat je de publieke omroep steunt![]()
Hopelijk kom je er vandaag wel doorheen. Ik ga het ook nog proberen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:11 schreef TIM-846 het volgende:
Mooie TT! Ik ga weer mijn best doen vandaag!! Ik wil winnen!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat komt er op dat Extrema Outdoor. ie site is echt dodelijk irritant.
Robbie
quote:LINE-UP EXTREMA OUTDOOR 2007
MIXED STAGE
Pete Tong (UK)
Steve Lawler (UK)
Junkie XL live
René Amesz
Booka Shade live (DE)
Fedde le Grand
Sébastien Léger (FR)
Warren Fellow
Infinitize
FUTURE FUNK STAGE
Erick Morillo (US)
Harry Choo Choo Romero (US)
S.O.S. Desyn Masiello, Demi & Omid 16B (UK)
Housequake Roog vs Erick E feat. MC Gee
Ron Carroll (US)
Gregor Salto
Base
TECHNO DOME
Jeff Mills (US)
Adam Beyer (SE)
Ben Sims (UK)
Steve Rachmad
Gabriel Ananda live (DE)
Joris Voorn live
Bart Skils
Darko Esser
Lauhaus
LAKESIDE
John Digweed (UK)
Danny Howells (UK)
Jimmy van M. (US)
16 Bit Lolita’s
Chris Lake (UK)
Phatjak (GR)
Fine Taste
BORDER COMMUNITY
James Holden (UK)
Misstress Barbara (CAN)
Extrawelt live (DE)
Petter live (SE)
Nathan Fake (UK)
Fairmont live (CAN)
Nuno Dos Santos
Sandrien
NOVALECTRA DOME
King Britt presents The Nova Dream Sequence (US)
Elektrochemie live (DE)
Thomas Schumacher (DE)
Daniel Haaksman (DE)
Kubus
Tissue live
MBC
Red Sea Pedestrians
ROYAL DUTCH STAGE
Ricky Rivaro
Victor Coral
Funkerman
Eric de Man
Mr. Wix vs. Tom Trago
Born to Funk
Jørgensen
Johan Bogers
SUMMER LOUNGE
Sweet Coffee live (BE)
Sven van Hees (BE)
Swirl People live (BE)
Monte la Rue (BE)
Den Hétrix & Raffa feat. Bindi (BE)
Johnstar & Milan Bonger on Sax
Raoul Belmans (BE)
Demies
Line-up Extrema Outdoor 2007quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat komt er op dat Extrema Outdoor. ie site is echt dodelijk irritant.
Robbie
quote:MIXED STAGE
Pete Tong (UK)
Steve Lawler (UK)
Junkie XL live
René Amesz
Booka Shade live (DE)
Fedde le Grand
Sébastien Léger (FR)
Warren Fellow
Infinitize
FUTURE FUNK STAGE
Erick Morillo (US)
Harry Choo Choo Romero (US)
S.O.S. Desyn Masiello, Demi & Omid 16B (UK)
Housequake Roog vs Erick E feat. MC Gee
Ron Carroll (US)
Gregor Salto
Base
TECHNO DOME
Jeff Mills (US)
Adam Beyer (SE)
Ben Sims (UK)
Steve Rachmad
Gabriel Ananda live (DE)
Joris Voorn live
Bart Skils
Darko Esser
Lauhaus
LAKESIDE
John Digweed (UK)
Danny Howells (UK)
Jimmy van M. (US)
16 Bit Lolita’s
Chris Lake (UK)
Phatjak (GR)
Fine Taste
BORDER COMMUNITY
James Holden (UK)
Misstress Barbara (CAN)
Extrawelt live (DE)
Petter live (SE)
Nathan Fake (UK)
Fairmont live (CAN)
Nuno Dos Santos
Sandrien
NOVALECTRA DOME
King Britt presents The Nova Dream Sequence (US)
Elektrochemie live (DE)
Thomas Schumacher (DE)
Daniel Haaksman (DE)
Kubus
Tissue live
MBC
Red Sea Pedestrians
ROYAL DUTCH STAGE
Ricky Rivaro
Victor Coral
Funkerman
Eric de Man
Mr. Wix vs. Tom Trago
Born to Funk
Jørgensen
Johan Bogers
SUMMER LOUNGE
Sweet Coffee live (BE)
Sven van Hees (BE)
Swirl People live (BE)
Monte la Rue (BE)
Den Hétrix & Raffa feat. Bindi (BE)
Johnstar & Milan Bonger on Sax
Raoul Belmans (BE)
Demies
Erg grappig trouwens, die stukjes. Worden die niet ergens verzameld op een site ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Klussen met de Henk Spaan-plaat![]()
(Dubbel zie ik, cosmick...)
Hij heeft een website, maar de naam is me even ontschoten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg grappig trouwens, die stukjes. Worden die niet ergens verzameld op een site ofzo?
Ah geweldig, thanksquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef Jerommeke.nl het volgende:
http://www.herenlunch.nl/ dat was em
Halve finale, en zaterdag de finalequote:
Ik had het ook moeten doenquote:
hahaha.. ben in een goede bui ! dan gaat alles erin.. zelfs Renegade Masterquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij vindt ook alles leuk hé. Waar is je trots!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahaha.. ben in een goede bui ! dan gaat alles erin.. zelfs Renegade Master! Zal straks wel eens wat afkeuren
Neequote:
Nope.. volgens mij heb ik die gemistquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee.
Alhoewel, het gaat. Alleen een beetje dramatisch.
Heb je die nieuwe White Stripes gehoord vanmiddag bij Stenders?
Interessant!
Ik doe even de gitaren na: WiiiiiiEEEEEEE WaaaaaJJJJJJJJJ Wing! Wing! Piiiiiiiiiiiieeeewaaawwwwwwww!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nope.. volgens mij heb ik die gemistZing es.
![]()
Heej dat klinkt wel goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik doe even de gitaren na: WiiiiiiEEEEEEE WaaaaaJJJJJJJJJ Wing! Wing! Piiiiiiiiiiiieeeewaaawwwwwwww!
Weeuu weeuw eeeeeeeeeeiiirrrgggghhH!!!KKkk!
Echt, heel apart.
Ik vond hem ook appart, maar ik denk dat ik er wel aan kan wennen. Beter aan te horen dan de megahit. Die ben ik wel beu nu...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik doe even de gitaren na: WiiiiiiEEEEEEE WaaaaaJJJJJJJJJ Wing! Wing! Piiiiiiiiiiiieeeewaaawwwwwwww!
Weeuu weeuw eeeeeeeeeeiiirrrgggghhH!!!KKkk!
Echt, heel apart.
Ik hoop niet dat je alleen voor hen naar Pinkpop gaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Paul; "Degene die die kat daarnet probeerde te vermoorden!"![]()
Live niet zo goed inderdaad en ik keek er nog wel naar uit dit te zien op Pinkpop...
Die opmerking was inderdaad spot onquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Paul; "Degene die die kat daarnet probeerde te vermoorden!"![]()
Nee, eigenlijk voor de gezelligheid en ik WIL LinkinPark een keer live zien. Emy Lee en wat er nog van over is, was mooi meegenomen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je alleen voor hen naar Pinkpop gaat![]()
Ik ben een powerpoint in elkaar aan het zettenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik verveel me thuis
Ik moet leren, maar ik heb echt ff geen zin meer
Hoi ChatGirlquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Mutz!
Euh..ja?quote:
eensch. absoluut mooi liedjequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef Glacier het volgende:
Dit is echt een heel erg mooi liedje van mevrouw Cranberries (die naam kan ik onthouden, haar echte naam niet)
Het was vreselijk!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef Kuukske het volgende:
Hee Mook!
Was dat trouwens net Evanescence live nummer op de radio? Het leek wel een kraai.
Alles beter dan Evanescance (rare naam eigenlijk) live.quote:
Understatement van de dag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Het was vreselijk!!
zeker als je hem zo typtquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alles beter dan Evanescance (rare naam eigenlijk) live.
he, daar krijg ik nou ook jeuk vanquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef cosmick het volgende:
Ach, dat Maroon-dingetje vind ik best leuk. Niets-aan-de-hand-radio-pop.
Wat ik echt moeilijk kan verdragen zijn Joss Stone, Natasha Beddingfield en Pink.
*Ik* vind er weinig mis mee in iedergeval.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TIM-846 het volgende:
Genesis / Phil Collins is wel goed toch?
vet gaafquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef IedeK. het volgende:
Effe een TVP.
Vanavond bowlen en wokken met ons team.![]()
Geen songfestival?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef IedeK. het volgende:
Effe een TVP.
Vanavond bowlen en wokken met ons team.![]()
Ubergeile snelwegplaatquote:
en dan nog HARDER!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef Pheno het volgende:
OMFG.....Radio....moet....HARD.....
Ja, enormquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef TIM-846 het volgende:
als dit geen lekker nummertje is
[afbeelding][afbeelding]
Yeah.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
denk dat de meeste kylie wel kunnen waarderen
[afbeelding]
♪ "Letsss Make Loveeeuhhh!"quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef cosmick het volgende:
"Let's go to the paaaayyyyuuuuuuurrrrk"
Yak.
We kunnen het maar achter de rug hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef cosmick het volgende:
"Let's go to the paaaayyyyuuuuuuurrrrk"
Yak.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef wolfrolf het volgende:
JAAAAAAAAAA COEN & SANDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
vind er ook niet veel aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:31 schreef JDude het volgende:
Wat een rukplaat. Heeft iemand die tekst ooit begrepen?
ik heb de radio al uitgezet, welk nummer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:31 schreef JDude het volgende:
Wat een rukplaat. Heeft iemand die tekst ooit begrepen?
Rewind van iets of iemand dat/die zich Artful Dodger noemt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Againzender het volgende:
ik heb de radio al uitgezet, welk nummer?
Met Craig David toch? Dat hoor ik iig in die tekst, net voor die poing.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Rewind van iets of iemand dat/die zich Artful Dodger noemt.
Is dát Peter de Vries? Tis net Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwslezer:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/10/thumb/img10.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben weer terugquote:
misschien was de combinatie eens per week ook wel beter dan elke werkdag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef pjotr2001 het volgende:
ik vond coen en sander uitermate grappig, maar ik begin ze steeds saaier te vinden
Mee eens. En die Coen die ver boven sander (Denkt) te staan. (Maar dat vind ik ervanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien was de combinatie eens per week ook wel beter dan elke werkdag.
Jawel hoor. Gebakken aardappelschijfjes, kipschnitzel en chocoladevlaquote:
Als dat op de radio was, dan was ik al halverwege de terugreisquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef Sirolf het volgende:
"Hey ho, hey ho, het werk is weer gedaan!
Zit je op kantoor, ben je ambtenaar...
Dan kun je gaan!"
Toe maar. Eet je altijd zo vroeg trouwens?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gebakken aardappelschijfjes, kipschnitzel en chocoladevla
Ik heb mijn ouders lief aangegeken. En ik mag mee-eten. Scheelt weer een hoop keuken aanbrand, schoonmaak, kunst en vliegwerk....quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toe maar. Eet je altijd zo vroeg trouwens?
Ik laat vanavond de pizzaboer maar weer eens voorrijden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stiekem gaan ze in een karaokebar meezingen met de tv, maar dat durft 'ie niet te zeggen.![]()
Als Maricha en Michiel dan gaan jumpstylen in de studio is het denk ik wel goed!quote:
ja. Ik zat ook in een dood moment te luisteren en toen kwam dit. Toch wel heel hilarischquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben ff weg en dan word de C&S show leuk, iets met Paul en zijn aanbidster begrijp ik?
Ja, die is gelukt... Althans, ik heb hem doorgestuurd dat ze erop mogen gaan schieten wat er veranderd moet worden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef ChatGirl het volgende:
Daag Mutz, was het nog gelukt met je Powerpoint?
Dadelijk krijgt Michiel mails van de Tokio Hotel fanclub dat ie niet zo moeilijk moet doen enzo. TH groupiesquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
TH Interview Cliffhanger, goed bezig!
He Maricha, de kies/kaak wat beter? Ik heb vandaag mijn tandartsafspraak maar gemaakt.
Dat vind ik wel iets voor jou eigenlijkquote:
Ik heb echt zo'n hekel aan die groupies (en sowieso aan TH). Blijven maar doorzeiken of hun favoriete band gedraaid kan worden, tot vervelens aan toe...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt Michiel mails van de Tokio Hotel fanclub dat ie niet zo moeilijk moet doen enzo. TH groupies![]()
Ik kan niet zo goed zingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat vind ik wel iets voor jou eigenlijk
Het lijkt wel of je mijn naam als 'hoi-botje' over gaat nemenquote:
Ja een heel stuk beter! Kan weer lachen, dat doet geen pijn meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
He Maricha, de kies/kaak wat beter? Ik heb vandaag mijn tandartsafspraak maar gemaakt.
in het algemeen: groupiesquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan die groupies (en sowieso aan TH). Blijven maar doorzeiken of hun favoriete band gedraaid kan worden, tot vervelens aan toe...
Verkapt post-opkrikkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je mijn naam als 'hoi-botje' over gaat nemen
Hoi CG
Ik denk dat je je dan na een tijdje ook wel gaat ergeren aan die mensen in je tuin hoor...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in het algemeen: groupies
tenzij ik de artiest zou zijn natuurlijk
En is het computerprobleem ook al opgelost? Dan zou het helemaal een mooie dag zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja een heel stuk beter! Kan weer lachen, dat doet geen pijn meer![]()
Huiswerkquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verkapt post-opkrikken
Heb toch vakantie, heb meer op Fok! en AR rondgehangen dan dat ik huiswerk heb gemaakt.
Ik ga zometeen FC Groningen - Feyenoord kijken via Planet Internet/Tele2, dus het songfestival ga ik missen (jammer joh!)quote:
Is dat een voorwaarde om mee te mogen doen dan? Nooit gewetenquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja een heel stuk beter! Kan weer lachen, dat doet geen pijn meer![]()
Ja, het lijkt te zijn verholpen! Tot nu toe geen crash gehad (klop klop)quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En is het computerprobleem ook al opgelost? Dan zou het helemaal een mooie dag zijn.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Huiswerk![]()
Ik wist dat ik iets was vergeten deze vakantie![]()
Die periodes heb ik ook wel eens, maar de laatste tijd maak ik veel meer huiswerk dan dat ik op FOK!/AR rondhang...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verkapt post-opkrikken
Heb toch vakantie, heb meer op Fok! en AR rondgehangen dan dat ik huiswerk heb gemaakt.
We zullen zienquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dan na een tijdje ook wel gaat ergeren aan die mensen in je tuin hoor...
[..]
uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga zometeen FC Groningen - Feyenoord kijken via Planet Internet/Tele2, dus het songfestival ga ik missen (jammer joh!)![]()
"binnen"quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja, het lijkt te zijn verholpen! Tot nu toe geen crash gehad (klop klop)
haha ja dat is zeker leuk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uitzendinggemist.nl
Al is het leuker om het live te volgen, op Fok
Heb de plaat 's ochtends gehoord bij Giel en het geluid ging weer vol open hier. Kippenvel nog altijd bij mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:31 schreef Marc63 het volgende:
NEE!! Niet weer de Rhythms Del Mundo versie...
Ik vind Coldplay erg goed en heb al hun platen (ze willen ze wel terug hebben) maar ik begin zo'n schurfthekel aan Clocks te krijgen...
Het eerste album ligt hier wel ergens, maar echt geluisterd niet nee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Grapjas... de albums zeker nooit geluisterd?
Tja, daar zit wat inquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik helemaal niet van je gewend!(LOL)
Dank dank! altijd leuk om die reacties te lezen. Maar ik irriteer mij al jaren aan het songfestival vanwege het vriendjespolitiek gehalte. Daarom kijk ik er ook niet meer naar.. en voor de muziek hoef je het eigenlijk ook niet te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival
En het eerste(?) KLB topic is er ook al: Eurovisie Songfestival
Het begint wel eng te worden hoor.... dat jullie me zo in de gate houdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank dank! altijd leuk om die reacties te lezen. Maar ik irriteer mij al jaren aan het songfestival vanwege het vriendjespolitiek gehalte. Daarom kijk ik er ook niet meer naar.. en voor de muziek hoef je het eigenlijk ook niet te doen.
Over 12 dagen is Maricha 1 jaar de producer bij MetMichiel. Gaan we hier nog wat organiseren? studio bezetting ofzo?
*stemt voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank dank! altijd leuk om die reacties te lezen. Maar ik irriteer mij al jaren aan het songfestival vanwege het vriendjespolitiek gehalte. Daarom kijk ik er ook niet meer naar.. en voor de muziek hoef je het eigenlijk ook niet te doen.
Over 12 dagen is Maricha 1 jaar de producer bij MetMichiel. Gaan we hier nog wat organiseren? studio bezetting ofzo?
We zijn engquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het begint wel eng te worden hoor.... dat jullie me zo in de gate houden![]()
Er was ooit een andere producer? Wie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Rinse Blanksma, die werkt tegenwoordig in het weekend bij Caz! als DJ (en hier en daar wat productiewerk).quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er was ooit een andere producer? Wie?
Oooh, dat is zeker niet de bedoeling hoor! Zou het jammer vinden als je het echt zo ervaart. Maaruh, als er die dag een grote groep mensen voor de studio staat dan weet je wat er loos is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het begint wel eng te worden hoor.... dat jullie me zo in de gate houden![]()
(het was een grapje...ik weet dat het gewoon op internet te vinden isquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oooh, dat is zeker niet de bedoeling hoor! Zou het jammer vinden als je het echt zo ervaart. Maaruh, als er die dag een grote groep mensen voor de studio staat dan weet je wat er loos is.![]()
Suc6 MutZ !
Nou juist wel, er is een vriend van hem te gastquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Om voor de verandering Michiel dan maar eens in de gaten te houden... Volgens mij heeft ie niet veel te doen vandaag.
Radiofreak.nl rules!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
(het was een grapje...ik weet dat het gewoon op internet te vinden is)
Nooi van gehoordquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rinse Blanksma, die werkt tegenwoordig in het weekend bij Caz! als DJ (en hier en daar wat productiewerk).
Haha, Lang geleden dat ik in een studio ben geweest. De laatste was bij een bekende dj/producer. Maar daarvoor een keer bij Lindo (Radio853) geweest. Was best leuk, als 15/16 jarige ofzo, een kijkje in de keuken nemen. Long long long time ago...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oooh, dat is zeker niet de bedoeling hoor! Zou het jammer vinden als je het echt zo ervaart. Maaruh, als er die dag een grote groep mensen voor de studio staat dan weet je wat er loos is.![]()
Suc6 MutZ !
Laatste keer dat ik in een studio ben geweest was begin januari dit jaar (nouja... locatiestudio dan... in de hal bij 3FM). De laatste keer in een vaste radiostudio was april vorig jaar (MetMichiel MiniGig GEM).quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Haha, Lang geleden dat ik in een studio ben geweest. De laatste was bij een bekende dj/producer. Maar daarvoor een keer bij Lindo (Radio853) geweest. Was best leuk, als 15/16 jarige ofzo, een kijkje in de keuken nemen. Long long long time ago...
Oe dan telt mijn, That`s Live bezoek -Joss Stone secret concert in de Duif in Amsterdam met Eric Corton, ook wel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in een studio ben geweest was begin januari dit jaar (nouja... locatiestudio dan... in de hal bij 3FM). De laatste keer in een vaste radiostudio was april vorig jaar (MetMichiel MiniGig GEM).
Ligt eraan hoe ruim je het begrip 'studio' neemt. Als een fotostudio ook telt is iedereen weleens in een studio geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben nog nooit in een studio geweest, behalve dan bij de lokale omroep, maar dat telt niet
Radiostudio bedoel ik danquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ruim je het begrip 'studio' neemt. Als een fotostudio ook telt is iedereen weleens in een studio geweest.
Waarom ga je er vanuit dat iedereen in een fotostudio geweest is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ruim je het begrip 'studio' neemt. Als een fotostudio ook telt is iedereen weleens in een studio geweest.
Jij hebt toch niet zo'n totally spies-ringtone he... Die's zooooooooo fout namelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Marc63 het volgende:
Hey... mn telefoon ging over op de radio.
Was dat totally spies? Ik dacht dat ik zo'n CTU (24) ringtone hoorde.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet zo'n totally spies-ringtone he... Die's zooooooooo fout namelijk.
Ik kijk geen totally spies (best logisch eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat totally spies? Ik dacht dat ik zo'n CTU (24) ringtone hoorde.
Lindo daar ben ik ook eens in de uitzending geweest toen won ik een mp3 spelertquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Haha, Lang geleden dat ik in een studio ben geweest. De laatste was bij een bekende dj/producer. Maar daarvoor een keer bij Lindo (Radio853) geweest. Was best leuk, als 15/16 jarige ofzo, een kijkje in de keuken nemen. Long long long time ago...
Koffie goed idee. Ga ik ook maar eens doen. Dat TH interesseert me niet veel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Dan ga ik over 2 plaatjes even koffie drinken...![]()
Ik mocht alleen aanwezig zijn, heb niks gewonnen. Althans, ik heb het kantoor van Erik de Zwart nog gekaapt. Die was er niet, dus ben ik op zijn stoel gaan zitten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Lindo daar ben ik ook eens in de uitzending geweest toen won ik een mp3 spelert![]()
doe mij maar bier eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Koffie goed idee. Ga ik ook maar eens doen. Dat TH interesseert me niet veel.
Het is nog geen vrijdagavond hoor. Ekstra Weekend is morgen pas.quote:
*stemt ook voor!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
ik had gebeld naar 538quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mocht alleen aanwezig zijn, heb niks gewonnen. Althans, ik heb het kantoor van Erik de Zwart nog gekaapt. Die was er niet, dus ben ik op zijn stoel gaan zitten...Ach ik was 15 ofzo...
![]()
bier is toch niet alleen voor vrijdagavondquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdagavond hoor. Ekstra Weekend is morgen pas.
En nu maar even iets anders gaan doen...
donderdag studentenstapavondquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdagavond hoor. Ekstra Weekend is morgen pas.
En nu maar even iets anders gaan doen...
* Schrijft zich ook in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie de PM wel verschijnen als de plannen rond zijn
nee, die tijd ligt al een tijdje achter mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
donderdag studentenstapavond![]()
al is AZ geen student meer![]()
* chatgirl ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie de PM wel verschijnen als de plannen rond zijn
wat heb je dan aangevraagdquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef borisz het volgende:
mijn verzoek is ook ingediend, al weet ik niet of het in de pc zit![]()
origineelquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens the feeling aan ga vragen.
Ik heb deze week al een paar originele requests gedaan en die komen er ook niet door. En I love it when you call blijft een lekkerquote:
Jongens.... niet te enthousiast: 22 mei is Michiel vrij......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |