Dadelijk krijgt Michiel mails van de Tokio Hotel fanclub dat ie niet zo moeilijk moet doen enzo. TH groupiesquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
TH Interview Cliffhanger, goed bezig!
He Maricha, de kies/kaak wat beter? Ik heb vandaag mijn tandartsafspraak maar gemaakt.
Dat vind ik wel iets voor jou eigenlijkquote:
Ik heb echt zo'n hekel aan die groupies (en sowieso aan TH). Blijven maar doorzeiken of hun favoriete band gedraaid kan worden, tot vervelens aan toe...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt Michiel mails van de Tokio Hotel fanclub dat ie niet zo moeilijk moet doen enzo. TH groupies![]()
Ik kan niet zo goed zingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat vind ik wel iets voor jou eigenlijk
Het lijkt wel of je mijn naam als 'hoi-botje' over gaat nemenquote:
Ja een heel stuk beter! Kan weer lachen, dat doet geen pijn meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
He Maricha, de kies/kaak wat beter? Ik heb vandaag mijn tandartsafspraak maar gemaakt.
in het algemeen: groupiesquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan die groupies (en sowieso aan TH). Blijven maar doorzeiken of hun favoriete band gedraaid kan worden, tot vervelens aan toe...
Verkapt post-opkrikkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je mijn naam als 'hoi-botje' over gaat nemen
Hoi CG
Ik denk dat je je dan na een tijdje ook wel gaat ergeren aan die mensen in je tuin hoor...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in het algemeen: groupies
tenzij ik de artiest zou zijn natuurlijk
En is het computerprobleem ook al opgelost? Dan zou het helemaal een mooie dag zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja een heel stuk beter! Kan weer lachen, dat doet geen pijn meer![]()
Huiswerkquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verkapt post-opkrikken
Heb toch vakantie, heb meer op Fok! en AR rondgehangen dan dat ik huiswerk heb gemaakt.
Ik ga zometeen FC Groningen - Feyenoord kijken via Planet Internet/Tele2, dus het songfestival ga ik missen (jammer joh!)quote:
Is dat een voorwaarde om mee te mogen doen dan? Nooit gewetenquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja een heel stuk beter! Kan weer lachen, dat doet geen pijn meer![]()
Ja, het lijkt te zijn verholpen! Tot nu toe geen crash gehad (klop klop)quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En is het computerprobleem ook al opgelost? Dan zou het helemaal een mooie dag zijn.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Huiswerk![]()
Ik wist dat ik iets was vergeten deze vakantie![]()
Die periodes heb ik ook wel eens, maar de laatste tijd maak ik veel meer huiswerk dan dat ik op FOK!/AR rondhang...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verkapt post-opkrikken
Heb toch vakantie, heb meer op Fok! en AR rondgehangen dan dat ik huiswerk heb gemaakt.
We zullen zienquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dan na een tijdje ook wel gaat ergeren aan die mensen in je tuin hoor...
[..]
uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga zometeen FC Groningen - Feyenoord kijken via Planet Internet/Tele2, dus het songfestival ga ik missen (jammer joh!)![]()
"binnen"quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja, het lijkt te zijn verholpen! Tot nu toe geen crash gehad (klop klop)
haha ja dat is zeker leuk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uitzendinggemist.nl
Al is het leuker om het live te volgen, op Fok
Heb de plaat 's ochtends gehoord bij Giel en het geluid ging weer vol open hier. Kippenvel nog altijd bij mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:31 schreef Marc63 het volgende:
NEE!! Niet weer de Rhythms Del Mundo versie...
Ik vind Coldplay erg goed en heb al hun platen (ze willen ze wel terug hebben) maar ik begin zo'n schurfthekel aan Clocks te krijgen...
Het eerste album ligt hier wel ergens, maar echt geluisterd niet nee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Grapjas... de albums zeker nooit geluisterd?
Tja, daar zit wat inquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik helemaal niet van je gewend!(LOL)
Dank dank! altijd leuk om die reacties te lezen. Maar ik irriteer mij al jaren aan het songfestival vanwege het vriendjespolitiek gehalte. Daarom kijk ik er ook niet meer naar.. en voor de muziek hoef je het eigenlijk ook niet te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival
En het eerste(?) KLB topic is er ook al: Eurovisie Songfestival
Het begint wel eng te worden hoor.... dat jullie me zo in de gate houdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank dank! altijd leuk om die reacties te lezen. Maar ik irriteer mij al jaren aan het songfestival vanwege het vriendjespolitiek gehalte. Daarom kijk ik er ook niet meer naar.. en voor de muziek hoef je het eigenlijk ook niet te doen.
Over 12 dagen is Maricha 1 jaar de producer bij MetMichiel. Gaan we hier nog wat organiseren? studio bezetting ofzo?
*stemt voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank dank! altijd leuk om die reacties te lezen. Maar ik irriteer mij al jaren aan het songfestival vanwege het vriendjespolitiek gehalte. Daarom kijk ik er ook niet meer naar.. en voor de muziek hoef je het eigenlijk ook niet te doen.
Over 12 dagen is Maricha 1 jaar de producer bij MetMichiel. Gaan we hier nog wat organiseren? studio bezetting ofzo?
We zijn engquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het begint wel eng te worden hoor.... dat jullie me zo in de gate houden![]()
Er was ooit een andere producer? Wie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Rinse Blanksma, die werkt tegenwoordig in het weekend bij Caz! als DJ (en hier en daar wat productiewerk).quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er was ooit een andere producer? Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |