Ik weet hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:38 schreef N.icka het volgende:
Wat een oubollig topic
quote:
Wat ging er fout?quote:Geslacht: Man
Geen van allen maken ze leuke liedjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef Weggeslet het volgende:
Al die mensen die huilend roepen: 'Het is een complot van het Oostblok, Warschaupact e.d.!' zijn zo gaar. Ik bedoel, face it dat wij gewoon niets voorstellen, geen leuke liedjes maken/mooie pakken dragen.
Bosnie Herzegovina douce pointsquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef Weggeslet het volgende:
Al die mensen die huilend roepen: 'Het is een complot van het Oostblok, Warschaupact e.d.!' zijn zo gaar. Ik bedoel, face it dat wij gewoon niets voorstellen, geen leuke liedjes maken/mooie pakken dragen.
Echt waar?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Adelante het volgende:
Tjeerd neukt die neger ook nog 'ns...
Hij is vast homo, maar daar is niks mee natuurlijk. Ook homo's hebben rechtenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Echt waar?!
Maar dat is toch een vrouw
En zij gelooft hem?quote:
zie je niks van in het donkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Adelante het volgende:
Tjeerd neukt die neger ook nog 'ns...
Dat had ünserAdolf ook, maar daarom kon 'ie nog niet zingen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef IHVK het volgende:
Je moet wel toegeven dat ze een bijzonder stemgeluid heeft.
Reductio ad Hiterlum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat had ünserAdolf ook, maar daarom kon 'ie nog niet zingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |