dat het voorlopig nog lang mag durenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
I'm Not So Tough.
Waar 't tien jaar geleden allemaal mee begon.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze zingt anders dat ze niet zo "tof" is....![]()
eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kutplaat.
laat het please niet gebeurenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Pas op, dadelijk wordt het de Megahit... (John)
Ik had gister een etentje voor m'n werk en ik hoorde inderdaad Stenders 3 voor 12 radio presenterenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broodje michiel, zal mij vast beter smaken dan broodje stenders, stenders in de avond is super
je zou er bijna als luisteraar gaan denken dat ze geen album hebben , alleen maar de single fascinationquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sinds eind juni ´gewoon´ geen enkele keer een andere plaat van Alphabeat![]()
. Mag zeker niet hè, van die vriendelijke platenmaatschappijen?
Ook wel kansloos eigenlijk, 309 keer sinds de meting. Dus eigenlijk sinds het een single is. Dat is net 3 (?) maanden geleden...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe single is idd al lang uitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ooh die had ik al maar het loopt niet echt heel soepel en begrijp niet waarom. 2,5 liter is nu al op voor een kleine schuur (alleen het plaffond). Heb gisteren een gipswand, althans dat is het volgens mij, geverfd en dat ging heel goed. Maar het plaffond is vreselijk want ik krijg het niet dekkend. Het is een soort van hout ofzo met een structuurlaag. Om gek van te worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Had je die niet gelijk meekunnen nemen met die roller.
Ben ik ff lunchen, draait ie Flight of the Conchords... Welke was het?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:28 schreef Marc63 het volgende:Flight of the Conchords
Die serie is te grappig. Je moet de beelden bij dit nummer ook eens zien
Most Beautiful Girl in the Room. Uit de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben ik ff lunchen, draait ie Flight of the Conchords... Welke was het?
Cause you're so beautifulquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Most Beautiful Girl in the Room. Uit de eerste aflevering.
Bestaat www.1fmfan.nl niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoorde op radio 1 een ander liedje van Giovanka. Die vind ik leuker dan welke net werd gedraaid...
Weet alleen niet meer hoe die heet helaas..
of gewoon helemaal niet meer draaien, dat is ook een optiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:08 schreef -Hans- het volgende:
Michiel draai toch eens een andere plaat van Mika.. AJB.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of gewoon helemaal niet meer draaien, dat is ook een optie
Ey, what's the big idea.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:08 schreef -Hans- het volgende:
Michiel draai toch eens een andere plaat van Mika.. AJB.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoorde die van Den Bosch hier in Kaatsheuvel...![]()
![]()
(Michiel over One louder - Spinal Tab)
Mijn ontvangst wordt iig wat brak, ben in de auto onderweg richting afsluitdijk, en in NH-midden is de ontvangst slecht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Rab Radio en daarna de twee Koeften C&S![]()
![]()
niet zo gek als je om 4 uur nog loopt te posten, dan ben je wel een tijd in coma daarnaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Joe Di Maggio?
Ben gewoon pas net wakker.
Goedemorgen middag!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Joe Di Maggio?
Het is ook wel weer om in bed te blijven liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Joe Di Maggio?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Joe Di Maggio?
En nu dit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, dit kan er ook nog wel bij.
Wat een kutuitzending.
Meestal toch om uiterlijk 10u wakker. Nu eens echt lekker geslapen en doorgeslapen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet zo gek als je om 4 uur nog loopt te posten, dan ben je wel een tijd in coma daarna
voor de gesprekken die mensen gaan voeren als ze dronken zijn, hele verhalen over niets en er vooral zelf om lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Meestal toch om uiterlijk 10u wakker. Nu eens echt lekker geslapen en doorgeslapen.
Nuchter uitgaan is trouwens ook wel apart. Wat heb ik gelachen om stuiterende, zwalkende en ander beïvloede mensen.
En Claudia die misschien weer terugkomt... ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ga ik blij zijn als september dit programma verdwijnt
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef on_air het volgende:
[..]
En Claudia die misschien weer terugkomt... ?
*ril*.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef on_air het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef on_air het volgende:
[..]
zou toch langzaam aan, bekend mogen worden wat er gaat komen om te verjongen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ga ik blij zijn als september dit programma verdwijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |