Ooh die had ik al maar het loopt niet echt heel soepel en begrijp niet waarom. 2,5 liter is nu al op voor een kleine schuur (alleen het plaffond). Heb gisteren een gipswand, althans dat is het volgens mij, geverfd en dat ging heel goed. Maar het plaffond is vreselijk want ik krijg het niet dekkend. Het is een soort van hout ofzo met een structuurlaag. Om gek van te worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Had je die niet gelijk meekunnen nemen met die roller.
Ben ik ff lunchen, draait ie Flight of the Conchords... Welke was het?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:28 schreef Marc63 het volgende:Flight of the Conchords
Die serie is te grappig. Je moet de beelden bij dit nummer ook eens zien
Most Beautiful Girl in the Room. Uit de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben ik ff lunchen, draait ie Flight of the Conchords... Welke was het?
Cause you're so beautifulquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Most Beautiful Girl in the Room. Uit de eerste aflevering.
Bestaat www.1fmfan.nl niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoorde op radio 1 een ander liedje van Giovanka. Die vind ik leuker dan welke net werd gedraaid...
Weet alleen niet meer hoe die heet helaas..
of gewoon helemaal niet meer draaien, dat is ook een optiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:08 schreef -Hans- het volgende:
Michiel draai toch eens een andere plaat van Mika.. AJB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |