quote:Op zondag 4 mei 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat je de enige bent die Clocks 1 van de beste platen van de jaren 90 vindt. Coldplay heeft namelijk maar 1 plaat in de jaren 90 uitgebracht en dat was Shiver. Clocks stond op het 2e album (A Rush of Blood to the Head) en dat album is uit 2002.
Mooie platen zijn dat.. Speed Of Sounds is een van mijn favo platen.quote:Clocks is niet een van mn favoriete platen van Coldplay. Vind het dus jammer dat hij in verhouding meer gedraaid wordt dan andere platen, hoewel Talk het nog wel redelijk kan bij houden. Maar voor die plaat vind ik eigenlijk een beetje hetzelfde gelden. Geen slechte platen hoor, maar ik hoor liever wat vaker Shiver, Yellow, In My Place, God Put a Smile Upon My Face en Speed of Sound om er maar een paar te noemen.
'Radiostilte... althans, voor 2 minuten dan' vond ik wel leuk.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet het... slechte TT. Was er niet op voorbereid...
Misschien had ik ervan moeten maken [3FM #539] Waar het stil is... of iets dergelijks.
Die jaquote:
Ik kan me vorig jaar nog herinneren. Toen viel de 2 minuten stilte tijdens EW. Vervolgens werd er heel wat geflamed waarom ze bij 3FM en FOK! meededen. Best wel sneu.quote:
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me vorig jaar nog herinneren. Toen viel de 2 minuten stilte tijdens EW. Vervolgens werd er heel wat geflamed waarom ze bij 3FM en FOK! meededen. Best wel sneu.
Peace on Earth
Mooie plaat. Heb All That You Can't Leave Behind toendertijd helemaal grijs gedraaid.
Ik zag het gisteren al op het nieuws. Staphorst deed dat natuurlijk ook gisteren al. Raar dat 2 minuten stil zijn de rust verstoordquote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...Een geluk dat ik niet in dat gat woon.... Mocht ik wel gewoon meedoen van de gemeente...
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...Een geluk dat ik niet in dat gat woon.... Mocht ik wel gewoon meedoen van de gemeente...
Je komt ook vanonder je steenquote:
Nu pas?quote:
Vervroegde dodenherdenking vanwege zondagsrustquote:
Ik ga bijna beginnen met koken warm makenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Eet ze..!
Toch maar even een stukkie Klaas checken want er is verder bar weinig op de tv..
Kom je morgen nog naar Grunn om Friska Viljor te checken?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vervroegde dodenherdenking vanwege zondagsrust
Inderdaad. bij Eddy Zoey waren er luisteraars met goede opmerkingen daarover. Heb niet alles gehoord....
Ook al iemand die zo laat eet..quote:Op zondag 4 mei 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga bijna beginnen met koken warm maken![]()
Draadstaal was op, niet de beste maar wel grappig. En nu der Untergang..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |