Gerard Ekdom (Ekdom)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS headlines)
Robert-Jan Glasman (robertjanglasman, producer MoveYourAss)
Sander Guis (Guis)
Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekdend & Weekend DNA)
Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
Martijn Muijs (MartijnMuijs)
Roosmarijn Reijmer (antiroos)
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Annemieke Schollaardt (annemic)
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
MooiWeerDeLeeuwquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef DaMook het volgende:
Echt hard gaat het vandaag niet zie ik wel.
Dat staat nog steeds op m'n verlanglijstjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zet Sersjee in een vliegtuig om te gaan parachutespringen met een stuk vrije val.
We doen het er om!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou dat toeval zijn of doen ze het er gewoon om.
Mooiweerdeleeuw heb ik besloten via programma gemist te kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
MooiWeerDeLeeuw
[..]
Dat staat nog steeds op m'n verlanglijstje
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ik trek nog ff een bier open...
Goed bezig, Sersjee !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ik trek nog ff een vodka open...
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig, Sersjee ! [ afbeelding ]
Ah dus nu komt er nog betere muziekquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Neee, andere inlog: HeteDJs / HeteHits
Of we krijgen zometeen nummers als Buster Poindexter - Hot Hot Hot en Donna Summer - Hot Stuff.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dus nu komt er nog betere muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop