die gaan op de maatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef Timo20 het volgende:
Destination Calabria [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Party timeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gingen dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die gaan op de maatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
We wachten nog op het moment dat Domien de agenda er nou eens bij pakt.
nu gaan, dan ben ik er ook om 22.00 uurquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik haal 22:00u misschien net, als ik doorrijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ie ons vertellen wanneer de Ekstra Weekend FOK!-bbq gehouden kan wordenquote:
quote:
Alweer...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ik ga maar eens een mail naar de heren sturenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staat de agenda niet op het mobieltje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
We wachten nog op het moment dat Domien de agenda er nou eens bij pakt.
Yes, ik heb een missie he om Eddie Vedder te ontmoeten en interviewen dus ik wilde mijn missie verspreiden over de radio. Dus bij wie beter dan Giel, ik stond voor zn deur met qu, misshobje en hrun en zijn uiteindelijk binnengekomen en slap geouwehoerd en ben ik bijna geplet tussen de tafel en het plafondquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij was al eens geweest hoor ik netom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je schreeuwtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
DOMIEN MELDEN BARBEQUE WANNEER NU GRAAG DANK DOEI HOI THANKS EN WIE IS DIE MEID?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop