Niet te hard zeggen...!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Toffe plaat dit van de Sugababes![]()
damn, de snelheid van Fok! is echt geweldig.. eindelijk weer eens surfen zonder irritatie omdat het 'weer' eens traag is of omdat reacties kwijt raken vanwege stomme time-out errors.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Tsja, als niemand anders 'm opent...
En dan gaat iedereen naar elkaar zitten kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
Ik kan overigens geen nieuwe openen als dit de sluiter is.....
Zal het inderdaad niet al te hard zeggen..quote:
ik kon gisteren niet eens gedag zeggen...totaal onbereikbaarquote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Tsja, als niemand anders 'm opent...
[..]
Niet te hard zeggen...!
FOK! Downtime deze avondquote:Op woensdag 28 november 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik kon gisteren niet eens gedag zeggen...totaal onbereikbaar
Waarom een dure sysadmin nodig? Yvonne heeft "gewoon" wat glassex in de bakken gegoten en het is nu echt een stuk sneller.quote:
Ja dat was de oplossing dusquote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarom een dure sysadmin nodig? Yvonne heeft "gewoon" wat glassex in de bakken gegoten en het is nu echt een stuk sneller.
Andere Angrylogs wel?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
in vuurvos en IE kom ik niet op domiens log.
quote:
Dus....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef iteejer het volgende:
oh ja het is zeker een verbetering, maar we zijn er nog lang niet. het einddoel ligt echt vele malen hoger. trage momenten zoals nu mogen er absoluut niet meer zijn.
rick v v doet het, Veenstra ook, Swijenberg, antiroos doen het jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Andere Angrylogs wel?
Een vriend van me kan op geen één Angrylog (en zelfde provider)
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ruim twee-en-een-half. Hij was al voor z'n eerste verjaardag op 3FM volgens mij
Ik gok dat ze het wel weer even mooi hebben gevonden en vannacht alleen Domien er is.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Zou vannacht Annemieke weer te horen zijn?
nee CocoDomien toch ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Zou vannacht Annemieke weer te horen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |