Lekker nummer iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Terechte winnaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stondquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- had even een heerlijk verwarmde baguette met kruidenboter gescoord. Had nogal honger.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah de lampjes staan nog op 0 - 0
Yep! Zie ik jullie OP het station?quote:
Shit !! doelpunt gemist want ik zat net Bodw te kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef Glacier het volgende:
Stondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je op tijd komt dan?
Vanaf 17:30 kan je al bij mij terecht voor koffie/thee/computers.
Eigenlijk ook wel al daarvoor, maar dan zit ik nog te etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mail me anders even voor m'n mobiele nummer, e-mail adres staat in m'n profiel. Dan kan ik je ook het Mediacentrum in laten zeg maar...
Of vraag het even op IRC...
= leuk emo...
Op het dak lijkt me niet zo'n strak plan... Dat is zo hoog...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Yep! Zie ik jullie OP het station?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoor niet meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- had even een heerlijk verwarmde baguette met kruidenboter gescoord. Had nogal honger.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah de lampjes staan nog op 0 - 0
Geen idee... Mss omdat m'n broertje z'n tentamen zo verkloot heeft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Lekker nummer iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen waarom maakt die man zich nou zorgen om Ray?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke! De ingang van de 'grote' stationshal naar het perron zegmaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op het dak lijkt me niet zo'n strak plan... Dat is zo hoog...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zullen we afspreken bovenaan de roltrap bij spoor 13?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie vergeet er dan ook 3 vragenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef MutZ het volgende:
Geen idee... Mss omdat m'n broertje z'n tentamen zo verkloot heeft?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die heb ik op single liggen, hier...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk klf - what time is love?
ned 3 !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef IedeK. het volgende:
Voetbal? Wie wat waar?
Was niet zo spannend, een penalty.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ned 3 !!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
borisz, klopt maar had het doelpunt gemist.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ned 3 !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef IedeK. het volgende:
Voetbal? Wie wat waar?
Ach jeetje zo'n cd heb ik hier ook nog ergens liggen.. de goede oude tijd toen muziek nog echt muziek was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Die heb ik op single liggen, hier...
Vanaf vrijdag weer alle jabbe dabbe dance cd`s weer uit de kast halen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop