Stondquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- had even een heerlijk verwarmde baguette met kruidenboter gescoord. Had nogal honger.
Ah de lampjes staan nog op 0 - 0
Shit !! doelpunt gemist want ik zat net Bodw te kijken.quote:
Gedaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je op tijd komt dan?
Vanaf 17:30 kan je al bij mij terecht voor koffie/thee/computers.
Eigenlijk ook wel al daarvoor, maar dan zit ik nog te eten
Mail me anders even voor m'n mobiele nummer, e-mail adres staat in m'n profiel. Dan kan ik je ook het Mediacentrum in laten zeg maar...
Of vraag het even op IRC...
= leuk emo...
Op het dak lijkt me niet zo'n strak plan... Dat is zo hoog...quote:
nee hoor niet meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- had even een heerlijk verwarmde baguette met kruidenboter gescoord. Had nogal honger.
Ah de lampjes staan nog op 0 - 0
Geen idee... Mss omdat m'n broertje z'n tentamen zo verkloot heeft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Lekker nummer idd
Alleen waarom maakt die man zich nou zorgen om Ray?
Oke! De ingang van de 'grote' stationshal naar het perron zegmaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op het dak lijkt me niet zo'n strak plan... Dat is zo hoog...Zullen we afspreken bovenaan de roltrap bij spoor 13?
Wie vergeet er dan ook 3 vragenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef MutZ het volgende:
Geen idee... Mss omdat m'n broertje z'n tentamen zo verkloot heeft?
Die heb ik op single liggen, hier...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk klf - what time is love?
ned 3 !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef IedeK. het volgende:
Voetbal? Wie wat waar?
Was niet zo spannend, een penalty.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ned 3 !!![]()
borisz, klopt maar had het doelpunt gemist.
ned 3 !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef IedeK. het volgende:
Voetbal? Wie wat waar?
Ach jeetje zo'n cd heb ik hier ook nog ergens liggen.. de goede oude tijd toen muziek nog echt muziek was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Die heb ik op single liggen, hier...
Vanaf vrijdag weer alle jabbe dabbe dance cd`s weer uit de kast halen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |