Anders ik wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
webcam geeft een mooie kleur
Ik wil wel naar Annemieke kijken hoor vannacht![]()
Daar kan voor gezorgd worden! Ga maar naar http://images.google.nl/images?q=annemieke%20schollaardtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
webcam geeft een mooie kleur
Ik wil wel naar Annemieke kijken hoor vannacht![]()
Thanksssss!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
Zeg Feivel, hallo dan!
Enne dus nogmaal gefeliciteerd!
Ik zal kijken......;)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanksssss!
En nu die plaat de radio op
Dat was wel een hele duidelijke tvp.quote:
* Sirolf pakt er een Ekstra Weekend-jingle bij...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanksssss!
En nu die plaat de radio op
Ik kan niet meer normaal naar die opmerking luisterenquote:
Wat ik voor je kan doen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef Maricha het volgende:
Ik zal kijken......;)
Dat dus eigenlijk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal naar die opmerking luisteren![]()
Credits voor Michiel en Gerard![]()
Het is dus jammer dat de 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' t-shirts er niet zullen komen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal naar die opmerking luisteren![]()
Credits voor Michiel en Gerard![]()
Das wel bout, das nou net een tshirt die ik wel zou willen hebben en dan met hun gezichten erop hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dus jammer dat de 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' t-shirts er niet zullen komen...![]()
Tijd voor de mijne!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Ah, mijn request komt er zo aan.
Yves LaRock[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Yves LaRock[afbeelding]
Goeie afsluiter van een zonnige dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Yves LaRock[afbeelding]
Kan je zelf klussen natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dus jammer dat de 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' t-shirts er niet zullen komen...![]()
Ik heb hier vandaag alleen weinig zon gezien, alleen in de ochtend...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goeie afsluiter van een zonnige dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |