verschil tussen eerste 150 en de topics na 150 gisternavondquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
verschil tussen eerste 150 en de topics na 150 gisternavond
En sorry voor het sluitenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:36 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik denk dat Arcee per ongeluk teveel topics heeft meegenomen die wel 3FM-gerelateerd zijn, maar niet tot de 150 eerste delen behorenik heb alles van topic #1 tot en met topic #150 meegenomen, inclusief topics die per ongeluk dubbel geopend zijn.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Guys, ik denk niet dat een Ekstra Weekend meets Fok!-party gaat gebeuren. We vinden het ontzettend leuk dat jullie enthousiast zijn over de show en ons vermaken met topicposts, maar jullie moeten vooral lekker zelf een keer een meeting organiseren en daarbij bijvoorbeeld Ekstra Weekend heel hard opzetten. Een radioprogramma zoals onze vrijdagavondkeet is niet gemaakt voor ontmoetingen van grote fora. Sorry, maar ik wil daar graag eerlijk in zijn. Ook een 'Fok! meets 3FM-BBQ' (zoals werd aangeboden per e-mail) is helaas geen optie. Ekstra Weekend wordt niet gemaakt voor het Fok! Forum, maar voor heel Nederland. Dat moet duidelijk zijn.
Waarmee ik overigens niet uitsluit dat jullie ooit nog eens in de studio van 3FM terecht kunnen komen!
Idd! Jammer dat we daar niet bij kunnen zijn. Maar ik zag dat het te beluisteren is op het online radiostation van de Veronica Radioschool. Iedereen heeft natuurlijk al netjes gestemd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Litton-Lane en rest natuurlijk ook![]()
![]()
![]()
5 juni komt steeds dichterbij. Ben benieuwd of er nog wat RadioBitch-awards gaan richting Maricha, Annemieke en 3FM.![]()
Ik kom voor de studio, niet voor de DJ'squote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.Een incrowd feestje zou ook een slechte uitzending worden voor 3FM. Er doet zich ooit nog wel 'ns een gelegenheid voor waar we jullie (de 3FM dj's) kunnen aanraken.
Ik zal het noterenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:42 schreef Againzender het volgende:
* stemt voor beta *
Wel te beluisteren?! Ooh, dat is ook wel leuk ! Ik heb al wel gestemd, paar keer zelfsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Idd! Jammer dat we daar niet bij kunnen zijn. Maar ik zag dat het te beluisteren is op het online radiostation van de Veronica Radioschool. Iedereen heeft natuurlijk al netjes gestemd?
Me 2, al zijn de dj's mooi meegenomenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kom voor de studio, niet voor de DJ's
Deze is het gewordenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook iets mee nemen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |