* Sirolf sluit zich daarbij aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:28 schreef Glacier het volgende:
blaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij wilde nog een Stenders-TT?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je mij nog nie meegemaakt als het om Pearl Jam gaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel fanatiek, dat moet ik toegeven! Zulke fanatieke fans heb ik nog nooit eerder meegemaakt!
zie vorige postquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij wilde nog een Stenders-TT?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag net het andere topic iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie vorige postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zag net het andere topic iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IedeK.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:35 schreef IedeK. het volgende:
Hier dus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:35 schreef IedeK. het volgende:
Hier dus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Daar heb je dan weer gelijk in. Ik haat het om het te zeggen, maar Tokio Hotel klinkt toch echt nog stukken beter dan die Jumpstyle- en andere Hardcore-troep.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Ik heb hem niet gehoord...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Alles goed vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfs Beatellica goed gegoktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd, als er iets compleet idioot is, dan is het wel jumpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Probeer ONZ, KLB of FB eens...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
waar blijft het flamen nou?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop