Jij wilde nog een Stenders-TT?quote:
Heb je mij nog nie meegemaakt als het om Pearl Jam gaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel fanatiek, dat moet ik toegeven! Zulke fanatieke fans heb ik nog nooit eerder meegemaakt!
Ik zag net het andere topic iddquote:
preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Daar heb je dan weer gelijk in. Ik haat het om het te zeggen, maar Tokio Hotel klinkt toch echt nog stukken beter dan die Jumpstyle- en andere Hardcore-troep.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Ik heb hem niet gehoord...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Alles goed vandaag
Zelfs Beatellica goed gegokt
Idd, als er iets compleet idioot is, dan is het wel jumpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |