Wel lekker duurzaam, kunnen de lampen uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*kijkt naar webcam*
Ik geef licht.
* -Hans- heeft de webcam niet aanstaan..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*kijkt naar webcam*
Ik geef licht.
Daar begin ik eens mee en eindig met de tip van Hans (damens en heren)....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
koffieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wel lekker duurzaam, kunnen de lampen uit!
Ga eens in de zon zitten....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*kijkt naar webcam*
Ik geef licht.
Hey Michiel!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wel lekker duurzaam, kunnen de lampen uit!
Pas maar op hoor want er is vandaag al iemand overleden door een blikseminslag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef purplerose het volgende:
je bent radioactief geworde door die onweersbui
Huh, nu pas...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef Wheeling het volgende:
Ja hoor hier in Vlissingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gaat het nu ook regenenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pas maar op hoor want er is vandaag al iemand overleden door een blikseminslag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja hier schijnt eigenlijk altijd de zon, maar ja het moet toch een keer regenenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Huh, nu pas...
Regio Tilburg is het al lang weer voorbij...
Scheen gister en/of vanochtend ook al te zijn....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:53 schreef borisz het volgende:
de wiki doet raarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop