Veel plezier de laatste dagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef TIM-846 het volgende:
Laatste dag !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik heb 3FM opstaan ! Alsof het zo bedoeld is..!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enjoyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef TIM-846 het volgende:
Laatste dag !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik heb 3FM opstaan ! Alsof het zo bedoeld is..!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Veel plezier de laatste dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mogguh Jerommekequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Mogguh Glacier, Ekdom heeft weer een fris overhemdje hedenmorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhm... 19,5 week! 39 uur per week.. dat zal wel wennen worden als ik na de zomer weer colleges moet volgen. Dan heb ik opeens een stuk minder verplichte urenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enjoyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoelang heb je stage gelopen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Glacier zit nog steeds in zijn boxershortquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een klamme zooi. Blegh.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
Uhm... 19,5 week! 39 uur per week.. dat zal wel wennen worden als ik na de zomer weer colleges moet volgen. Dan heb ik opeens een stuk minder verplichte urenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... Zeg maar 30 minderJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me hier op kantoor geen goed ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:17 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier zit nog steeds in zijn boxershortom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Casual friday. Zo op je slippertsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me hier op kantoor geen goed ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gaat nog zwaar worden hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:20 schreef Glacier het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Uhm... 19,5 week! 39 uur per week.. dat zal wel wennen worden als ik na de zomer weer colleges moet volgen. Dan heb ik opeens een stuk minder verplichte urenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... Zeg maar 30 minderJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mmm, dat wordt lastig iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me hier op kantoor geen goed ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop