Je zit op de verkeerde zender denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:45 schreef JDude het volgende:
Umbrellaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morguhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef purplerose het volgende:
Thx D.Roseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben daar nogal klungelig in en het zou tijdje duren voor ik nieuw topic geopend had gekregenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde net mijn mening over Stenders verkondigen toen het topic dicht bleek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef purplerose het volgende:
Thx D.Roseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben daar nogal klungelig in en het zou tijdje duren voor ik nieuw topic geopend had gekregenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stendes mist, IMO, de begeisterung die hij vroeger wel had. Hij lijkt slechts bij vlagen echt zijn oude rolletje op te pakken, dan is het gewoon blind enthousiastme, maar ik vind het soms ronduit pijnlijk te noemen als hij schatplichtig zijn woordje doet met een dito intonatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef D.Rose het volgende:
Stenders was 20 jaar geleden veel beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik moest wachten op het nieuwe topic maar wilde nog wel even m'n gal spuwen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef D.Rose het volgende:
Je zit op de verkeerde zender denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stenders heeft vaak genoeg andere groepjes gedraaid, echter wel op vrijdagnachtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:09 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat Stenders niet net ff wat andere groepjes draait. Dit deed Claudia vaak wel.
Ja, maar als ie dat ook af en toe 's middags doet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Stenders heeft vaak genoeg andere groepjes gedraaid, echter wel op vrijdagnachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat idee heb ik idd ook..straalt niet heel veel enthousiastme uit..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Stendes mist, IMO, de begeisterung die hij vroeger wel had. Hij lijkt slechts bij vlagen echt zijn oude rolletje op te pakken, dan is het gewoon blind enthousiastme, maar ik vind het soms ronduit pijnlijk te noemen als hij schatplichtig zijn woordje doet met een dito intonatie.
Ja, al is die ook verschrikkelijk. Alleen "nobody's wife" kan ik nog enigszins verdragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef purplerose het volgende:
michel vind ik dan nog beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop