Morguhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef purplerose het volgende:
Thx D.RoseBen daar nogal klungelig in en het zou tijdje duren voor ik nieuw topic geopend had gekregen
Ik wilde net mijn mening over Stenders verkondigen toen het topic dicht bleek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef purplerose het volgende:
Thx D.RoseBen daar nogal klungelig in en het zou tijdje duren voor ik nieuw topic geopend had gekregen
Stendes mist, IMO, de begeisterung die hij vroeger wel had. Hij lijkt slechts bij vlagen echt zijn oude rolletje op te pakken, dan is het gewoon blind enthousiastme, maar ik vind het soms ronduit pijnlijk te noemen als hij schatplichtig zijn woordje doet met een dito intonatie.quote:
Nee, ik moest wachten op het nieuwe topic maar wilde nog wel even m'n gal spuwen.quote:
Stenders heeft vaak genoeg andere groepjes gedraaid, echter wel op vrijdagnachtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:09 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat Stenders niet net ff wat andere groepjes draait. Dit deed Claudia vaak wel.
Ja, maar als ie dat ook af en toe 's middags doet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Stenders heeft vaak genoeg andere groepjes gedraaid, echter wel op vrijdagnacht
Dat idee heb ik idd ook..straalt niet heel veel enthousiastme uit..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Stendes mist, IMO, de begeisterung die hij vroeger wel had. Hij lijkt slechts bij vlagen echt zijn oude rolletje op te pakken, dan is het gewoon blind enthousiastme, maar ik vind het soms ronduit pijnlijk te noemen als hij schatplichtig zijn woordje doet met een dito intonatie.
Mag die ook niet, een keer had hij Nelly Furtado gedraait en die kondigde die af met iets in de trand van: "Ik ontkom er helaas niet aan deze van Nelly Furtado te draaien"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, ben ook nog niet kapot van eetvermaak. Maar een show heeft vaak even tijd nodig om te ontwikkelen.
Wat mij vooral tegenvalt is de muziekkeus, ljikt wel alsof Stenders heel weinig zelf mag kiezen.
Vindt alleen die summer of 69 leuk en dat nr wat ie met mel B (Cquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
Gatsie, wat moeten ze toch altijd met die Bryan Adams.
Doe mij Ryan Adams maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vindt alleen die summer of 69 leuk en dat nr wat ie met mel B (C) heb gedaan
quote:
Het ligt er zo vreselijk dik op. "Ik ben een dolle meid die gekke nummers maakt, stoer, ruig, recht voor z'n raap e.d. maar heb ook wel iets te zeggen". Doei.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:14 schreef purplerose het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ze gelijk heeft in het liedje hoor daar niet van
O, leven kan ik er ook wel mee. Al vind ik het echt zoooo'n slap nummer. Ik hoor liever "what have you done for me lately" of "nasty".quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef purplerose het volgende:
Deze plaat kan ik weer wel goed mee leven
Ik doelde op die 30 seconden van mars plaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, leven kan ik er ook wel mee. Al vind ik het echt zoooo'n slap nummer. Ik hoor liever "what have you done for me lately" of "nasty".![]()
O, okayquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik doelde op die 30 seconden van mars plaat
Dit is gewoon slappe hap
Niet waar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:25 schreef Vlindur het volgende:
Sander en Coen zijn samen ook geweldig.
nouja, leuk...leuk...voor op de radio vind ik hem wel leuk, maar zal geen cd gaan downloaden ehhh ik bedoel kopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, okay
Maar grappig dat je 30S leuk vindt. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk, maar goed
ja, maar die is toch ook van sander en sander?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Meneer en mevrouw De Wit zijn het absolute dieptepunt wat mij betreft.
Je hebt gelijk, dit doldwaze item is idd afkomstig van S&S.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ja, maar die is toch ook van sander en sander?
Coen en Sander hebben dat toch niet?
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef cosmick het volgende:
Maar grappig dat je 30S leuk vindt. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk, maar goed
preciesquote:
wellicht wel een leuke chaosquote:Stenders heeft inderdaad geen volledig vrije keuze, maar volgens mij wordt er wel overlegd wat er gedraaid gaat worden tussen de DJ en de muziekredactie. Dat is maar goed ook, anders zou het een muzikale chaos worden.
Ik vind het met Sander de Heer echt een stuk leuker. Sander de Heer en Coen was helemaal een leuke show die ene keer. Maar dat gezeik van die twee(Sander L en Coen) steeds, steeds weer datzelfde toneelstukje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit doldwaze item is idd afkomstig van S&S.
Ach, C&S vind ik niet geweldig, maar iig niet zo vervelend als Wout was daarvoor.
Dat was een memorabele dag 3FM luisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef borisz het volgende:
Ekdom kan ik nog altijd naar luisteren en 12 uur ekdom op een dag ging ook goed![]()
Ja, dat was lachenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef borisz het volgende:
Ekdom kan ik nog altijd naar luisteren en 12 uur ekdom op een dag ging ook goed![]()
quote:Bart Arens: + leuke DJ, niet veel op aantemerken goede show op de zondag
Giel Beelen: +, al was het eerst ++
Eric Corton: ++ goede stem, maakt leuke radio
Dave Clarke: geen mening, luister ik nooit naar
Edwin Diergaarde:+ goed programma voor in het weekend om wakker te worden
Gerard Ekdom: ++ Naar ekdom kan je uren luisteren
Lucien Foort: geen mening, luister ik nooit naar
Sander Guis: ++ goed talent, leuke radio dat hij maar snel door kan schuiven
Sander de Heer: + voor de eigen show's een -+ voor de show als hij het over neemt hij maakt niks eigens net een stand in.
Dolf Jansen: ach tja +- maar
Barbara Karel: + goede DJ
Corné Klijn + heeft nog de dance classics dat is voldoende
Kees de Koning: Hophipdus geen mening
Klaas van Kruistum: leuke DJ als ik hem hoor
Sander Lantinga : -- een dweil op de radio
Rudy Mackay: + Leuke DJ, presenteert goed
Andrew Makkinga : Hophipdus geen mening
Martijn Muijs: -- Muijs moet zo snel mogelijk in een val lopen
Paul Rabbering: + niks meer over te zeggen
Annemieke Schollaardt: ++ niet voor niets aanstormend talent
Henk van Steeg: geen mening heb hem nooit gehoord
Rob Stenders: +- is niet zo goed als in augustus vorig jaar maar wat niet is kan nog komen
Coen Swijnenberg: - tja toen hij alleen swijnenstal presenteerde vond ik het ook al niks.
Michiel Veenstra: ++ leuke show, leuke items ed
Domien Verschuuren: ++ verdiend de titel voor radio....(de mannelijke vorm van bitch) voor aanstormend talent
Dennis Weening: + leuke DJ
Eddy Zoëy: -- als de trompet klinkt ben ik weg
tijd teveel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:00 schreef borisz het volgende:
nou vooruit tijd voor een vleeskeuring![]()
[..]
Oke ook ff kortquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:00 schreef borisz het volgende:
nou vooruit tijd voor een vleeskeuring![]()
[..]
Hoi wolfrolfquote:
Hoi Glacierquote:
Wereldplaat ! hopelijk vrijdag 3FM Megahit !quote:
Ik help het je mee hopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wereldplaat ! hopelijk vrijdag 3FM Megahit !
Kennikniequote:Nee hoor, zie liever de super plaat van de Chemical Brothers Megahit worden.
Je hebt 'm net zelf al geplaatst.quote:
Het internetzaken-budget zal wel op zijn, waardoor ze moeten bezuinigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
3FM fanatics![]()
![]()
![]()
Maricha / Michiel![]()
Gaat lekker met de cams ! 1 van de 4 cams doet het..![]()
Nou, de 2e danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt 'm net zelf al geplaatst.
[..]
Luister/kijk even via http://www.youtube.com/watch?v=xidZW3x8AGoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik help het je mee hopen
[..]
Kenniknie
Geloof er niets van..quote:
quote:
't is echt een super simpele plaat, maar zo lekker ! Werd er 's ochtends tijdens de show van Muijs mee wakker. Wat een feest, ik lag echt half te stuiteren in bed.quote:Kenniknie
Ah, ok, die ken ik wel dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister/kijk even via http://www.youtube.com/watch?v=xidZW3x8AGo
Do It Again als ME-GA-HIT zijn geweldig zijn. Dat wordt een hyperactieve week dan.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Je hebt 'm net zelf al geplaatst.
Het internetzaken-budget zal wel op zijn, waardoor ze moeten bezuinigen.![]()
Jawel, alleen propt ie z'n nieuwe post altijd weer bij de vorige, dus blijft z'n postcount ietsje lagerquote:
eejjjjjjjj BAquote:hallo allemaal!!![]()
![]()
over een half jaar kan je weer donerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]! Nou, ik ben best bereid om te doneren.
![]()
Onbewust doe je dat allang, via de belastingheffingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! Nou, ik ben best bereid om te doneren.
![]()
Dan IK hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |