Morguhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef purplerose het volgende:
Thx D.RoseBen daar nogal klungelig in en het zou tijdje duren voor ik nieuw topic geopend had gekregen
Ik wilde net mijn mening over Stenders verkondigen toen het topic dicht bleek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef purplerose het volgende:
Thx D.RoseBen daar nogal klungelig in en het zou tijdje duren voor ik nieuw topic geopend had gekregen
Stendes mist, IMO, de begeisterung die hij vroeger wel had. Hij lijkt slechts bij vlagen echt zijn oude rolletje op te pakken, dan is het gewoon blind enthousiastme, maar ik vind het soms ronduit pijnlijk te noemen als hij schatplichtig zijn woordje doet met een dito intonatie.quote:
Nee, ik moest wachten op het nieuwe topic maar wilde nog wel even m'n gal spuwen.quote:
Stenders heeft vaak genoeg andere groepjes gedraaid, echter wel op vrijdagnachtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:09 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat Stenders niet net ff wat andere groepjes draait. Dit deed Claudia vaak wel.
Ja, maar als ie dat ook af en toe 's middags doet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Stenders heeft vaak genoeg andere groepjes gedraaid, echter wel op vrijdagnacht
Dat idee heb ik idd ook..straalt niet heel veel enthousiastme uit..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Stendes mist, IMO, de begeisterung die hij vroeger wel had. Hij lijkt slechts bij vlagen echt zijn oude rolletje op te pakken, dan is het gewoon blind enthousiastme, maar ik vind het soms ronduit pijnlijk te noemen als hij schatplichtig zijn woordje doet met een dito intonatie.
Mag die ook niet, een keer had hij Nelly Furtado gedraait en die kondigde die af met iets in de trand van: "Ik ontkom er helaas niet aan deze van Nelly Furtado te draaien"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, ben ook nog niet kapot van eetvermaak. Maar een show heeft vaak even tijd nodig om te ontwikkelen.
Wat mij vooral tegenvalt is de muziekkeus, ljikt wel alsof Stenders heel weinig zelf mag kiezen.
Vindt alleen die summer of 69 leuk en dat nr wat ie met mel B (Cquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
Gatsie, wat moeten ze toch altijd met die Bryan Adams.
Doe mij Ryan Adams maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vindt alleen die summer of 69 leuk en dat nr wat ie met mel B (C) heb gedaan
quote:
Het ligt er zo vreselijk dik op. "Ik ben een dolle meid die gekke nummers maakt, stoer, ruig, recht voor z'n raap e.d. maar heb ook wel iets te zeggen". Doei.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:14 schreef purplerose het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ze gelijk heeft in het liedje hoor daar niet van
O, leven kan ik er ook wel mee. Al vind ik het echt zoooo'n slap nummer. Ik hoor liever "what have you done for me lately" of "nasty".quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef purplerose het volgende:
Deze plaat kan ik weer wel goed mee leven
Ik doelde op die 30 seconden van mars plaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, leven kan ik er ook wel mee. Al vind ik het echt zoooo'n slap nummer. Ik hoor liever "what have you done for me lately" of "nasty".![]()
O, okayquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik doelde op die 30 seconden van mars plaat
Dit is gewoon slappe hap
Niet waar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:25 schreef Vlindur het volgende:
Sander en Coen zijn samen ook geweldig.
nouja, leuk...leuk...voor op de radio vind ik hem wel leuk, maar zal geen cd gaan downloaden ehhh ik bedoel kopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, okay
Maar grappig dat je 30S leuk vindt. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk, maar goed
ja, maar die is toch ook van sander en sander?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Meneer en mevrouw De Wit zijn het absolute dieptepunt wat mij betreft.
Je hebt gelijk, dit doldwaze item is idd afkomstig van S&S.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ja, maar die is toch ook van sander en sander?
Coen en Sander hebben dat toch niet?
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef cosmick het volgende:
Maar grappig dat je 30S leuk vindt. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk, maar goed
preciesquote:
wellicht wel een leuke chaosquote:Stenders heeft inderdaad geen volledig vrije keuze, maar volgens mij wordt er wel overlegd wat er gedraaid gaat worden tussen de DJ en de muziekredactie. Dat is maar goed ook, anders zou het een muzikale chaos worden.
Ik vind het met Sander de Heer echt een stuk leuker. Sander de Heer en Coen was helemaal een leuke show die ene keer. Maar dat gezeik van die twee(Sander L en Coen) steeds, steeds weer datzelfde toneelstukje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit doldwaze item is idd afkomstig van S&S.
Ach, C&S vind ik niet geweldig, maar iig niet zo vervelend als Wout was daarvoor.
Dat was een memorabele dag 3FM luisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef borisz het volgende:
Ekdom kan ik nog altijd naar luisteren en 12 uur ekdom op een dag ging ook goed![]()
Ja, dat was lachenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef borisz het volgende:
Ekdom kan ik nog altijd naar luisteren en 12 uur ekdom op een dag ging ook goed![]()
quote:Bart Arens: + leuke DJ, niet veel op aantemerken goede show op de zondag
Giel Beelen: +, al was het eerst ++
Eric Corton: ++ goede stem, maakt leuke radio
Dave Clarke: geen mening, luister ik nooit naar
Edwin Diergaarde:+ goed programma voor in het weekend om wakker te worden
Gerard Ekdom: ++ Naar ekdom kan je uren luisteren
Lucien Foort: geen mening, luister ik nooit naar
Sander Guis: ++ goed talent, leuke radio dat hij maar snel door kan schuiven
Sander de Heer: + voor de eigen show's een -+ voor de show als hij het over neemt hij maakt niks eigens net een stand in.
Dolf Jansen: ach tja +- maar
Barbara Karel: + goede DJ
Corné Klijn + heeft nog de dance classics dat is voldoende
Kees de Koning: Hophipdus geen mening
Klaas van Kruistum: leuke DJ als ik hem hoor
Sander Lantinga : -- een dweil op de radio
Rudy Mackay: + Leuke DJ, presenteert goed
Andrew Makkinga : Hophipdus geen mening
Martijn Muijs: -- Muijs moet zo snel mogelijk in een val lopen
Paul Rabbering: + niks meer over te zeggen
Annemieke Schollaardt: ++ niet voor niets aanstormend talent
Henk van Steeg: geen mening heb hem nooit gehoord
Rob Stenders: +- is niet zo goed als in augustus vorig jaar maar wat niet is kan nog komen
Coen Swijnenberg: - tja toen hij alleen swijnenstal presenteerde vond ik het ook al niks.
Michiel Veenstra: ++ leuke show, leuke items ed
Domien Verschuuren: ++ verdiend de titel voor radio....(de mannelijke vorm van bitch) voor aanstormend talent
Dennis Weening: + leuke DJ
Eddy Zoëy: -- als de trompet klinkt ben ik weg
tijd teveel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:00 schreef borisz het volgende:
nou vooruit tijd voor een vleeskeuring![]()
[..]
Oke ook ff kortquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:00 schreef borisz het volgende:
nou vooruit tijd voor een vleeskeuring![]()
[..]
Hoi wolfrolfquote:
Hoi Glacierquote:
Wereldplaat ! hopelijk vrijdag 3FM Megahit !quote:
Ik help het je mee hopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wereldplaat ! hopelijk vrijdag 3FM Megahit !
Kennikniequote:Nee hoor, zie liever de super plaat van de Chemical Brothers Megahit worden.
Je hebt 'm net zelf al geplaatst.quote:
Het internetzaken-budget zal wel op zijn, waardoor ze moeten bezuinigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
3FM fanatics![]()
![]()
![]()
Maricha / Michiel![]()
Gaat lekker met de cams ! 1 van de 4 cams doet het..![]()
Nou, de 2e danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt 'm net zelf al geplaatst.
[..]
Luister/kijk even via http://www.youtube.com/watch?v=xidZW3x8AGoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik help het je mee hopen
[..]
Kenniknie
Geloof er niets van..quote:
quote:
't is echt een super simpele plaat, maar zo lekker ! Werd er 's ochtends tijdens de show van Muijs mee wakker. Wat een feest, ik lag echt half te stuiteren in bed.quote:Kenniknie
Ah, ok, die ken ik wel dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister/kijk even via http://www.youtube.com/watch?v=xidZW3x8AGo
Do It Again als ME-GA-HIT zijn geweldig zijn. Dat wordt een hyperactieve week dan.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Je hebt 'm net zelf al geplaatst.
Het internetzaken-budget zal wel op zijn, waardoor ze moeten bezuinigen.![]()
Jawel, alleen propt ie z'n nieuwe post altijd weer bij de vorige, dus blijft z'n postcount ietsje lagerquote:
eejjjjjjjj BAquote:hallo allemaal!!![]()
![]()
over een half jaar kan je weer donerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]! Nou, ik ben best bereid om te doneren.
![]()
Onbewust doe je dat allang, via de belastingheffingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! Nou, ik ben best bereid om te doneren.
![]()
Dan IK hequote:
Ah, daar hebben we degene die het enige tijd terug op de landelijk radio had over paddenstoelen die uit de lucht schieten.quote:
Ehm.... dichterlijke vrijheid hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we degene die het enige tijd terug op de landelijk radio had over paddenstoelen die uit de lucht schieten.![]()
![]()
Haai!![]()
Nou, vooruit, zetten we dat in de volgende TTquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Trouwens: over de TT, die klopt alleen als je er 'voor een Tienertoer' achterzet. Anders vind ik m niet lief.
Hoe was Crowded House?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Vanavond weer wat meer leven hier dan gister jongens?
.
Er zijn nu volgens mij al bijna meer posts geplaatst dan gisteren om 22 uur, dus dat zal wel goed komen denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ehm.... dichterlijke vrijheid he![]()
Trouwens: over de TT, die klopt alleen als je er 'voor een Tienertoer' achterzet. Anders vind ik m niet lief.
Michiel stond gisteren als een blij ei te stuiteren in de studio, dus ik heb zo'n vermoeden dat hij het iig wel leuk vond.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe was Crowded House?
Heb hier al rondgevraagd maar krijg niet echt antwoord
Nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
The Award winning Annemieke heeft nu ook een eigen weblog! Check it out![]()
Hej Maricha wanneer begin jij je eigen log?!![]()
Ik miste jou..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waaraan danken wij de eer jou hier weer eens te mogen ontvangen?
Ok, de volgende TT wordt dan 'D.Rose is te oud voor een Tienertoer', goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, vooruit, zetten we dat in de volgende TT
en de muziek? Ik neem aan dat ze gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel stond gisteren als een blij ei te stuiteren in de studio, dus ik heb zo'n vermoeden dat hij het iig wel leuk vond.![]()
Het was kort maar krachtig, ze waren er opeens, maar waren ook in no-time weer weg.
Nee, dank jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ok, de volgende TT wordt dan 'D.Rose is te oud voor een Tienertoer', goed?![]()
Driemaal daags mijn log checken is gezond voor elk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en de muziek? Ik neem aan dat ze gespeeld hebben
Op Michiels weblog kan je dat zelf terugluisteren. Waar? Nou daar!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en de muziek? Ik neem aan dat ze gespeeld hebben
Hahahahaha ja toch!quote:
hahaha Ik moet nu heel toevallig weg maar I'll be back..quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Driemaal daags mijn log checken is gezond voor elk!
http://michielveenstra.nl(...)%20op%20de%20koffie/
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
hahaha Ik moet nu heel toevallig weg maar I'll be back..![]()
3maal daag wordt je log zeker getjektquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Driemaal daags mijn log checken is gezond voor elk!
http://michielveenstra.nl(...)%20op%20de%20koffie/
Beter je best doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef R-Tech het volgende:
he michiel, heb je nog badeenden over eigenlijk?![]()
ik probeer er al tijden eentje te scoren, maar geen succes tot nu toe
Maar het schijnt trouwens wel helemaal in te zijn om een eigen log te hebben. Zelf zou ik er niet aan beginnen want heb vrij weinig om over te schrijven.quote:
Nou dat moet dan zo zijn..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, want kennelijk doe je niet genoeg je best
De badeend is alleen nog te winnen bij de Popkwis, hij is dus exclusiever geworden....quote:
Ik heb er nog wel eentje: Probeer mee te doen met de Popkwis. Anders wordt het toch wel héél erg lastig (of je moet toevallig inbreker van beroep zijn en een keer op een nacht langs Hilversum komenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Nou dat moet dan zo zijn..![]()
Misschien dat Michiel een tip heeft?![]()
Ja, ik ben er vanavond bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ehm.... dichterlijke vrijheid he![]()
Een andere kans is op Lowlands.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Nou dat moet dan zo zijn..![]()
Misschien dat Michiel een tip heeft?![]()
Hmm hilversum is te ver weg, trouwens om er nou voor in te brekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje: Probeer mee te doen met de Popkwis. Anders wordt het toch wel héél erg lastig (of je moet toevallig inbreker van beroep zijn en een keer op een nacht langs Hilversum komen).
Dat heeft op dit moment ook geen zin....ze zijn op (wacht op de nieuwe bestelling)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje: Probeer mee te doen met de Popkwis. Anders wordt het toch wel héél erg lastig (of je moet toevallig inbreker van beroep zijn en een keer op een nacht langs Hilversum komen).
Ik kijk direct weer zonniger naar het levenquote:
Maar dat is toch versie 2.0?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
De badeend is alleen nog te winnen bij de Popkwis, hij is dus exclusiever geworden....
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat heeft op dit moment ook geen zin....ze zijn op (wacht op de nieuwe bestelling)
Hai michiel en maricha!quote:
Hoe bedoel je?quote:
De sleutelhanger toch? Of is dat gewoon de oude vertrouwde badeend?quote:
Hopelijk gaat dat niet via dezelfde firma die verantwoordelijk is voor het leveren van de Ek-stra weekend sleutelhangers.. Die schijnt niet echt snel te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat heeft op dit moment ook geen zin....ze zijn op (wacht op de nieuwe bestelling)
Of de "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" T-shirts...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat niet via dezelfde firma die verantwoordelijk is voor het leveren van de Ek-stra weekend sleutelhangers.. Die schijnt niet echt snel te zijn.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
De badeend is alleen nog te winnen bij de Popkwis, hij is dus exclusiever geworden....
popkwis op Lowlands?quote:
T-shirt heeft ook een tijdje geduurdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat niet via dezelfde firma die verantwoordelijk is voor het leveren van de Ek-stra weekend sleutelhangers.. Die schijnt niet echt snel te zijn.
Oja ! daar wachten ze ook al heel lang op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Of de "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" T-shirts...
Pics pics pics!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef MutZ het volgende:
T-shirt heeft ook een tijdje geduurdMaar hij is wel onwijs tof
Die van mij is meegeweest naar Pinkpopquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef R-Tech het volgende:
Ik wil er eigenlijk eentje meenemen op vakantie, badeend on tour vanuit Tenerife
Nee hoor, in de Popkwis is de enige echte MetMichiel in Badeend te winnen. De sleutelhanger in alle andere gevallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
De sleutelhanger toch? Of is dat gewoon de oude vertrouwde badeend?
Heb ik al gedaan naar tsjechiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef R-Tech het volgende:
Ik wil er eigenlijk eentje meenemen op vakantie, badeend on tour vanuit Tenerife
M'n badeendjes zijn nog niet echt op een speciale plek geweest (behalve zwemmend in de sloot naast mijn huisquote:
Ah, ik snap hemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, in de Popkwis is de enige echte MetMichiel in Badeend te winnen. De sleutelhanger in alle andere gevallen
Maar niet de MetMichiel badeendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
en badeendjes kan je tegenwoordig overal kopen he
Dat kladder je er gewoon met een viltstift opquote:
Wat voor vlaggetje was dat dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M'n badeendjes zijn nog niet echt op een speciale plek geweest (behalve zwemmend in de sloot naast mijn huis), maar ik heb al wel vooraan gestaan bij The Feeling in Tivoli met een "Ik sta vooraan met m'n vlaggetje"-vlaggetje. Veel mensen keken raar op en later hoorde ik dat o.a. Roosmarijn en Claudia er erg om hebben moeten lachen (die stonden ook in de zaal).
![]()
Jouw tijd komt vast nog welquote:
JA ! er is ergens op het www ook een echte webshop waar je diverse eendjes kan scoren. Echt cool !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
en badeendjes kan je tegenwoordig overal kopen he
Dat is niet zo tof als een originelequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat kladder je er gewoon met een viltstift op
Daar hebben ze echt hele kewle eendjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JA ! er is ergens op het www ook een echte webshop waar je diverse eendjes kan scoren. Echt cool !
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/12/thumb/img38.jpg]afbeelding][/url]
Dat vlaggetje rechts onderin de foto dus.
* Sirolf roept Glacier er even bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:57 schreef MutZ het volgende:
Kan iemand mij een schop verkopen richting m'n enquêtes? Anders gaat er echt niets meer van komen vrees ik...
heel veel sites waar je badeendjes kan kopen en heul veul verschillendequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JA ! er is ergens op het www ook een echte webshop waar je diverse eendjes kan scoren. Echt cool !
Daar kun je bij MutZ om blijven zeurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja ! daar wachten ze ook al heel lang op.
[..]
Pics pics pics!![]()
Volgens mij zijn er ooit welk foto's van de shirts geplaatst... Niet door mij, dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja ! daar wachten ze ook al heel lang op.
[..]
Pics pics pics!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar kun je bij MutZ om blijven zeuren
quote:
qu heeft via Fok ooit een vibrator-badeend gewonnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
heel veel sites waar je badeendjes kan kopen en heul veul verschillendeals je googled op "devil duckie" ofzo komen al die sites boven
Zelfs hier bij de blokker kan je babie eendjes kopen met ledlampjes die van kleur veranderen.
Ik heb ook badeendjes die van kleur kunnen veranderen... Met hartjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
heel veel sites waar je badeendjes kan kopen en heul veul verschillendeals je googled op "devil duckie" ofzo komen al die sites boven
Zelfs hier bij de blokker kan je babie eendjes kopen met ledlampjes die van kleur veranderen.
M'n avatar is een foto van mij!quote:
Ik de audioooooooooooh vibo vlinderdingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
qu heeft via Fok ooit een vibrator-badeend gewonnen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
qu heeft via Fok ooit een vibrator-badeend gewonnen
ow, okquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik de audioooooooooooh vibo vlinderding
Kan je iemand klaarpraten
maar de vibo trilde op een tehoge frequentie en dat vindt me clit nie fijn
Dus je hebt hem weggegeven?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik de audioooooooooooh vibo vlinderding
Kan je iemand klaarpraten
maar de vibo trilde op een tehoge frequentie en dat vindt me clit nie fijn
Niet naar gevraagdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]En? Was het wat? Of heb je dat nooit gehoord?
Die ik gemaakt heb dusquote:
die bedoel ik dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook badeendjes die van kleur kunnen veranderen... Met hartjes
Ik heb 4 badeendjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
die bedoel ik dus
Mijn ex heeft hele verzameling badeendjes, heb er zelfs nog 1 hier liggen die ooit voor zijn verjaardag washeb nog niet de ballen gehad hem weg te pleuren
Hij ligt nog wel in een kastje ergensquote:
"Meneer de Nerd, kunt U mijn vibrator ff verbouwen, want ik wil een beter resultaat bereiken. Wilt U hem dan direct testen?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij ligt nog wel in een kastje ergenste wachten op een nerd die hem kan verbouwen ofzo
Officieel heb je het dan over een 2 jaartjes, maar de laatste keer brute sex is hooguit 3 maanden geledenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb 4 badeendjes
En hoelang is het uit tussen jullie?
Jawel, want hij is tof!quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
"Meneer de Nerd, kunt U mijn vibrator ff verbouwen, want ik wil een beter resultaat bereiken. Wilt U hem dan direct testen?"
Ik zie het al helemaal voor me![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Officieel heb je het dan over een 2 jaartjes, maar de laatste keer brute sex is hooguit 3 maanden geledenWe kunnen mekaar niet echt loslaten dus
ik moet zeggen, it's starting to grow on mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
Wat vinden jullie btw van de MH?
Ik kan er nog niet echt aan wennen... Maar mss moet het idd groeien...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik moet zeggen, it's starting to grow on me(asin aardig beginnen te vinden)
Het moet toch gebeurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Againzender het volgende:
geen zin in afwas
Idd ja, gelukkig heeft ie het nu te druk om regelmatig te loeren, hoop ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je ex is toch diegene met ook iets van badeendjes in z'n nick?
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd ja, gelukkig heeft ie het nu te druk om regelmatig te loeren, hoop ik
Daar vroeg je niet omquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar daar staat je 3FM shirt niet op
D.Rose! d8 ik !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
Volgens mij zijn er ooit welk foto's van de shirts geplaatst... Niet door mij, dat dan weer wel
Oja, de devil duckie was ook zo'n stoere badeend!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze zijn fan van Tokio Hotel, dat moet toch al enigszins aangeven dat ze nogal euhm... apart zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Die Tokio-personen reageren wel heel erg heftig op een telefoontje van Michiel...
Ha die Marc!quote:
Zeg dat wel, als je zo'n slechte muzieksmaak hebt moet er wel ergens iets grondig fout zijn gegaan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zijn fan van Tokio Hotel, dat moet toch al enigszins aangeven dat ze nogal euhm... apart zijn.
En bedankt, ik sproei nu me icetea tegen me monitor aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat wel, als je zo'n slechte muzieksmaak hebt moet er wel ergens iets grondig fout zijn gegaan...
Dit klinkt best lekker trouwens, even tot rust komen na die hyperactieve Tokio-schreeuwer.![]()
Heb nog een paar weken voor mn scriptie en 's nachts lijk ik toch altijd de meeste inspiratie te hebben... ik denk dus dat ik nog wel ff een stukje ga luisteren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn er vanavond ook weer mensen die gaan luisteren naar Annemieke Schollaardt ?
Iemand die Krezip leuk vindt zullen we maar niet al te serieus nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat wel, als je zo'n slechte muzieksmaak hebt moet er wel ergens iets grondig fout zijn gegaan...
Inspiratie komt bij mij meestal ook 's avonds, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik geen ochtendmens ben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb nog een paar weken voor mn scriptie en 's nachts lijk ik toch altijd de meeste inspiratie te hebben... ik denk dus dat ik nog wel ff een stukje ga luisteren.
Een erg slechte plaat...verkrachting van het origineelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
Wat vinden jullie btw van de MH?
Geen idee, echt niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
Zeg Maricha, weet jij toevallig of ze binnenkort nog wat tijd aan het Pearl Jam optreden in goffertpark gaan geven en of dat er nog wat prijsvragen gaan zijn?
Je had het eens moeten wagen om hard te schoppenquote:
Ik zal jou nooit hard schoppen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:53 schreef MutZ het volgende:
Je had het eens moeten wagen om hard te schoppen
originele keuzequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:52 schreef MutZ het volgende:
Deze wilde ik dus net gaan requesten...
Damn ! bedenk mij ineens dat de nieuwe van de Editors ook super vet is om te requesten.... andere keer dan maar.quote:
Ok thx!quote:
Niet echt hè, maar GD is gewoon tof.quote:
iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn ! bedenk mij ineens dat de nieuwe van de Editors ook super vet is om te requesten.... andere keer dan maar.
Bij mij wisselt het een beetje...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:58 schreef Glacier het volgende:
Ik probeer eigenlijk altijd platen te requesten die je niet heel vaak (meer) hoort...
Kijk, iemand die het begrepen heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:58 schreef Glacier het volgende:
Ik probeer eigenlijk altijd platen te requesten die je niet heel vaak (meer) hoort...
Dat zei MutZ een uur of 2 geleden ook al...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat ff leren
maw: als het goed is, ben ik wat minder vaak dit topic aan het refreshen
Ah, jij bent één van die mensen die het niet snaptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:![]()
![]()
Twee keer mn request op het eind, nu eens aan het begin
Zit jij met je vingers weer aan je poes?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:05 schreef purplerose het volgende:
Me kat ligt knusheid bij me opschoot met me vingers te kroelen
Haal je gedachtes es uit de greppel wil jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zit jij met je vingers weer aan je poes?
Ah, ik begin voorspelbaar te worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- zat al op je reactie te wachten.
Was dit jouw request niet dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik kwam net volume tekort op mn radio en nu kan ik weer muten...
Hoe? Wat? eh...ow, hier, jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Haal je gedachtes es uit de greppel wil je
Niet eens Umbrella?quote:
WAT? Tokio Hotel? Dan moet ik eerst 10 jaar jonger worden en van geslacht veranderen.quote:
Dan is Monsoon tig keer leukerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zet het geluid weer aan en begint meteen weer te springen.
Bird and the Bee. [afbeelding]
*** VERMIST ***quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*** VERMIST ***
Muzieksmaak van D.Rose
Tokio Hotel daadwerkelijk een goede band () vinden...
![]()
Welke boodschap? Dat iemand een muzieksmaaktransplantatie nodig heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
STEFFANIE EN YAIRA VINDEN MICHIEL EN TOKIO HOTEL GEWELDIG !
Bovenstaande hebben echt TE VAAK een bericht geplaatst op de site van MetMichiel dat ze naar Tokio Hotel willen.. Lekker nuttig om zo vaak hetzelfde bericht te plaatsen. De boodschap is volgens mij na 1x plaatsen allang duidelijk.![]()
Ik noem ze geen goede band, verre van zelfs, ik vind het alleen leuker dan die wanprodukten die jij kunt waarderenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*** VERMIST ***
Muzieksmaak van D.Rose
Tokio Hotel daadwerkelijk een goede band () vinden...
![]()
Als ik degene zou zijn die een winnaar uitkiest zou ik juist niet die opdringerige types die tig keer plaatsen gaan belonen ervoor, maar iemand kiezen die slechts 1x een bericht heeft geplaatst. Die weten tenminste geduldig te zijn...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Bovenstaande hebben echt TE VAAK een bericht geplaatst op de site van MetMichiel dat ze naar Tokio Hotel willen.. Lekker nuttig om zo vaak hetzelfde bericht te plaatsen. De boodschap is volgens mij na 1x plaatsen allang duidelijk.![]()
http://www2.metmichiel.nl/page/michielmet/212881quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welke boodschap? Dat iemand een muzieksmaaktransplantatie nodig heeft?
Zeker weten! Nu moet ik echt te veel en te lang lezen om reactie eruit te zoekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Het houd je van de straatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Toch best grappig trouwens, zo'n muzieksmaak-flamewar hier.
Ik zou sowieso posts met hoofdletters negerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker weten! Nu moet ik echt te veel en te lang lezen om reactie eruit te zoeken
Jup, sluit mij hier graag bij aan. Begrijp best dat ze graag heen wil, maar dit soort dingen vind ik persoonlijk echt nergens op slaan... " Michiel, ik ga voor je op mijn knieën [ja, echt waar!] " LOL...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik degene zou zijn die een winnaar uitkiest zou ik juist niet die opdringerige types die tig keer plaatsen gaan belonen ervoor, maar iemand kiezen die slechts 1x een bericht heeft geplaatst. Die weten tenminste geduldig te zijn...
Toch best grappig trouwens, zo'n muzieksmaak-flamewar hier.
Maar ze zijn wel fanatiek, dat moet ik toegeven! Zulke fanatieke fans heb ik nog nooit eerder meegemaakt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou sowieso posts met hoofdletters negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |