Ah, daar hebben we degene die het enige tijd terug op de landelijk radio had over paddenstoelen die uit de lucht schieten.quote:
Ehm.... dichterlijke vrijheid hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we degene die het enige tijd terug op de landelijk radio had over paddenstoelen die uit de lucht schieten.![]()
![]()
Haai!![]()
Nou, vooruit, zetten we dat in de volgende TTquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Trouwens: over de TT, die klopt alleen als je er 'voor een Tienertoer' achterzet. Anders vind ik m niet lief.
Hoe was Crowded House?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Vanavond weer wat meer leven hier dan gister jongens?
.
Er zijn nu volgens mij al bijna meer posts geplaatst dan gisteren om 22 uur, dus dat zal wel goed komen denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ehm.... dichterlijke vrijheid he![]()
Trouwens: over de TT, die klopt alleen als je er 'voor een Tienertoer' achterzet. Anders vind ik m niet lief.
Michiel stond gisteren als een blij ei te stuiteren in de studio, dus ik heb zo'n vermoeden dat hij het iig wel leuk vond.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe was Crowded House?
Heb hier al rondgevraagd maar krijg niet echt antwoord
Nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
The Award winning Annemieke heeft nu ook een eigen weblog! Check it out![]()
Hej Maricha wanneer begin jij je eigen log?!![]()
Ik miste jou..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waaraan danken wij de eer jou hier weer eens te mogen ontvangen?
Ok, de volgende TT wordt dan 'D.Rose is te oud voor een Tienertoer', goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, vooruit, zetten we dat in de volgende TT
en de muziek? Ik neem aan dat ze gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel stond gisteren als een blij ei te stuiteren in de studio, dus ik heb zo'n vermoeden dat hij het iig wel leuk vond.![]()
Het was kort maar krachtig, ze waren er opeens, maar waren ook in no-time weer weg.
Nee, dank jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ok, de volgende TT wordt dan 'D.Rose is te oud voor een Tienertoer', goed?![]()
Driemaal daags mijn log checken is gezond voor elk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en de muziek? Ik neem aan dat ze gespeeld hebben
Op Michiels weblog kan je dat zelf terugluisteren. Waar? Nou daar!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en de muziek? Ik neem aan dat ze gespeeld hebben
Hahahahaha ja toch!quote:
hahaha Ik moet nu heel toevallig weg maar I'll be back..quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Driemaal daags mijn log checken is gezond voor elk!
http://michielveenstra.nl(...)%20op%20de%20koffie/
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
hahaha Ik moet nu heel toevallig weg maar I'll be back..![]()
3maal daag wordt je log zeker getjektquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Driemaal daags mijn log checken is gezond voor elk!
http://michielveenstra.nl(...)%20op%20de%20koffie/
Beter je best doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef R-Tech het volgende:
he michiel, heb je nog badeenden over eigenlijk?![]()
ik probeer er al tijden eentje te scoren, maar geen succes tot nu toe
Maar het schijnt trouwens wel helemaal in te zijn om een eigen log te hebben. Zelf zou ik er niet aan beginnen want heb vrij weinig om over te schrijven.quote:
Nou dat moet dan zo zijn..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, want kennelijk doe je niet genoeg je best
De badeend is alleen nog te winnen bij de Popkwis, hij is dus exclusiever geworden....quote:
Ik heb er nog wel eentje: Probeer mee te doen met de Popkwis. Anders wordt het toch wel héél erg lastig (of je moet toevallig inbreker van beroep zijn en een keer op een nacht langs Hilversum komenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Nou dat moet dan zo zijn..![]()
Misschien dat Michiel een tip heeft?![]()
Ja, ik ben er vanavond bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ehm.... dichterlijke vrijheid he![]()
Een andere kans is op Lowlands.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Nou dat moet dan zo zijn..![]()
Misschien dat Michiel een tip heeft?![]()
Hmm hilversum is te ver weg, trouwens om er nou voor in te brekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje: Probeer mee te doen met de Popkwis. Anders wordt het toch wel héél erg lastig (of je moet toevallig inbreker van beroep zijn en een keer op een nacht langs Hilversum komen).
Dat heeft op dit moment ook geen zin....ze zijn op (wacht op de nieuwe bestelling)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje: Probeer mee te doen met de Popkwis. Anders wordt het toch wel héél erg lastig (of je moet toevallig inbreker van beroep zijn en een keer op een nacht langs Hilversum komen).
Ik kijk direct weer zonniger naar het levenquote:
Maar dat is toch versie 2.0?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
De badeend is alleen nog te winnen bij de Popkwis, hij is dus exclusiever geworden....
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat heeft op dit moment ook geen zin....ze zijn op (wacht op de nieuwe bestelling)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |