Was dit jouw request niet dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik kwam net volume tekort op mn radio en nu kan ik weer muten...
Hoe? Wat? eh...ow, hier, jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Haal je gedachtes es uit de greppel wil je
Niet eens Umbrella?quote:
WAT? Tokio Hotel? Dan moet ik eerst 10 jaar jonger worden en van geslacht veranderen.quote:
Dan is Monsoon tig keer leukerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zet het geluid weer aan en begint meteen weer te springen.
Bird and the Bee. [afbeelding]
*** VERMIST ***quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*** VERMIST ***
Muzieksmaak van D.Rose
Tokio Hotel daadwerkelijk een goede band () vinden...
![]()
Welke boodschap? Dat iemand een muzieksmaaktransplantatie nodig heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
STEFFANIE EN YAIRA VINDEN MICHIEL EN TOKIO HOTEL GEWELDIG !
Bovenstaande hebben echt TE VAAK een bericht geplaatst op de site van MetMichiel dat ze naar Tokio Hotel willen.. Lekker nuttig om zo vaak hetzelfde bericht te plaatsen. De boodschap is volgens mij na 1x plaatsen allang duidelijk.![]()
Ik noem ze geen goede band, verre van zelfs, ik vind het alleen leuker dan die wanprodukten die jij kunt waarderenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*** VERMIST ***
Muzieksmaak van D.Rose
Tokio Hotel daadwerkelijk een goede band () vinden...
![]()
Als ik degene zou zijn die een winnaar uitkiest zou ik juist niet die opdringerige types die tig keer plaatsen gaan belonen ervoor, maar iemand kiezen die slechts 1x een bericht heeft geplaatst. Die weten tenminste geduldig te zijn...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Bovenstaande hebben echt TE VAAK een bericht geplaatst op de site van MetMichiel dat ze naar Tokio Hotel willen.. Lekker nuttig om zo vaak hetzelfde bericht te plaatsen. De boodschap is volgens mij na 1x plaatsen allang duidelijk.![]()
http://www2.metmichiel.nl/page/michielmet/212881quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welke boodschap? Dat iemand een muzieksmaaktransplantatie nodig heeft?
Zeker weten! Nu moet ik echt te veel en te lang lezen om reactie eruit te zoekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Het houd je van de straatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Toch best grappig trouwens, zo'n muzieksmaak-flamewar hier.
Ik zou sowieso posts met hoofdletters negerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker weten! Nu moet ik echt te veel en te lang lezen om reactie eruit te zoeken
Jup, sluit mij hier graag bij aan. Begrijp best dat ze graag heen wil, maar dit soort dingen vind ik persoonlijk echt nergens op slaan... " Michiel, ik ga voor je op mijn knieën [ja, echt waar!] " LOL...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik degene zou zijn die een winnaar uitkiest zou ik juist niet die opdringerige types die tig keer plaatsen gaan belonen ervoor, maar iemand kiezen die slechts 1x een bericht heeft geplaatst. Die weten tenminste geduldig te zijn...
Toch best grappig trouwens, zo'n muzieksmaak-flamewar hier.
Maar ze zijn wel fanatiek, dat moet ik toegeven! Zulke fanatieke fans heb ik nog nooit eerder meegemaakt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou sowieso posts met hoofdletters negeren
Jullie krijgen die versleten scrollwieltjes toch wel vergoed hoop ik...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker weten! Nu moet ik echt te veel en te lang lezen om reactie eruit te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |