Hoe bedoel je?quote:
De sleutelhanger toch? Of is dat gewoon de oude vertrouwde badeend?quote:
Hopelijk gaat dat niet via dezelfde firma die verantwoordelijk is voor het leveren van de Ek-stra weekend sleutelhangers.. Die schijnt niet echt snel te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat heeft op dit moment ook geen zin....ze zijn op (wacht op de nieuwe bestelling)
Of de "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" T-shirts...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat niet via dezelfde firma die verantwoordelijk is voor het leveren van de Ek-stra weekend sleutelhangers.. Die schijnt niet echt snel te zijn.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
De badeend is alleen nog te winnen bij de Popkwis, hij is dus exclusiever geworden....
popkwis op Lowlands?quote:
T-shirt heeft ook een tijdje geduurdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat niet via dezelfde firma die verantwoordelijk is voor het leveren van de Ek-stra weekend sleutelhangers.. Die schijnt niet echt snel te zijn.
Oja ! daar wachten ze ook al heel lang op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Of de "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" T-shirts...
Pics pics pics!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef MutZ het volgende:
T-shirt heeft ook een tijdje geduurdMaar hij is wel onwijs tof
Die van mij is meegeweest naar Pinkpopquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef R-Tech het volgende:
Ik wil er eigenlijk eentje meenemen op vakantie, badeend on tour vanuit Tenerife
Nee hoor, in de Popkwis is de enige echte MetMichiel in Badeend te winnen. De sleutelhanger in alle andere gevallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
De sleutelhanger toch? Of is dat gewoon de oude vertrouwde badeend?
Heb ik al gedaan naar tsjechiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef R-Tech het volgende:
Ik wil er eigenlijk eentje meenemen op vakantie, badeend on tour vanuit Tenerife
M'n badeendjes zijn nog niet echt op een speciale plek geweest (behalve zwemmend in de sloot naast mijn huisquote:
Ah, ik snap hemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, in de Popkwis is de enige echte MetMichiel in Badeend te winnen. De sleutelhanger in alle andere gevallen
Maar niet de MetMichiel badeendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
en badeendjes kan je tegenwoordig overal kopen he
Dat kladder je er gewoon met een viltstift opquote:
Wat voor vlaggetje was dat dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M'n badeendjes zijn nog niet echt op een speciale plek geweest (behalve zwemmend in de sloot naast mijn huis), maar ik heb al wel vooraan gestaan bij The Feeling in Tivoli met een "Ik sta vooraan met m'n vlaggetje"-vlaggetje. Veel mensen keken raar op en later hoorde ik dat o.a. Roosmarijn en Claudia er erg om hebben moeten lachen (die stonden ook in de zaal).
![]()
Jouw tijd komt vast nog welquote:
JA ! er is ergens op het www ook een echte webshop waar je diverse eendjes kan scoren. Echt cool !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
en badeendjes kan je tegenwoordig overal kopen he
Dat is niet zo tof als een originelequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat kladder je er gewoon met een viltstift op
Daar hebben ze echt hele kewle eendjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JA ! er is ergens op het www ook een echte webshop waar je diverse eendjes kan scoren. Echt cool !
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/12/thumb/img38.jpg]afbeelding][/url]
Dat vlaggetje rechts onderin de foto dus.
* Sirolf roept Glacier er even bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:57 schreef MutZ het volgende:
Kan iemand mij een schop verkopen richting m'n enquêtes? Anders gaat er echt niets meer van komen vrees ik...
heel veel sites waar je badeendjes kan kopen en heul veul verschillendequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JA ! er is ergens op het www ook een echte webshop waar je diverse eendjes kan scoren. Echt cool !
Daar kun je bij MutZ om blijven zeurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja ! daar wachten ze ook al heel lang op.
[..]
Pics pics pics!![]()
Volgens mij zijn er ooit welk foto's van de shirts geplaatst... Niet door mij, dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja ! daar wachten ze ook al heel lang op.
[..]
Pics pics pics!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar kun je bij MutZ om blijven zeuren
quote:
qu heeft via Fok ooit een vibrator-badeend gewonnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
heel veel sites waar je badeendjes kan kopen en heul veul verschillendeals je googled op "devil duckie" ofzo komen al die sites boven
Zelfs hier bij de blokker kan je babie eendjes kopen met ledlampjes die van kleur veranderen.
Ik heb ook badeendjes die van kleur kunnen veranderen... Met hartjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
heel veel sites waar je badeendjes kan kopen en heul veul verschillendeals je googled op "devil duckie" ofzo komen al die sites boven
Zelfs hier bij de blokker kan je babie eendjes kopen met ledlampjes die van kleur veranderen.
M'n avatar is een foto van mij!quote:
Ik de audioooooooooooh vibo vlinderdingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
qu heeft via Fok ooit een vibrator-badeend gewonnen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
qu heeft via Fok ooit een vibrator-badeend gewonnen
ow, okquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik de audioooooooooooh vibo vlinderding
Kan je iemand klaarpraten
maar de vibo trilde op een tehoge frequentie en dat vindt me clit nie fijn
Dus je hebt hem weggegeven?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik de audioooooooooooh vibo vlinderding
Kan je iemand klaarpraten
maar de vibo trilde op een tehoge frequentie en dat vindt me clit nie fijn
Niet naar gevraagdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]En? Was het wat? Of heb je dat nooit gehoord?
Die ik gemaakt heb dusquote:
die bedoel ik dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook badeendjes die van kleur kunnen veranderen... Met hartjes
Ik heb 4 badeendjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
die bedoel ik dus
Mijn ex heeft hele verzameling badeendjes, heb er zelfs nog 1 hier liggen die ooit voor zijn verjaardag washeb nog niet de ballen gehad hem weg te pleuren
Hij ligt nog wel in een kastje ergensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |