"Meneer de Nerd, kunt U mijn vibrator ff verbouwen, want ik wil een beter resultaat bereiken. Wilt U hem dan direct testen?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij ligt nog wel in een kastje ergenste wachten op een nerd die hem kan verbouwen ofzo
Officieel heb je het dan over een 2 jaartjes, maar de laatste keer brute sex is hooguit 3 maanden geledenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb 4 badeendjes
En hoelang is het uit tussen jullie?
Jawel, want hij is tof!quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
"Meneer de Nerd, kunt U mijn vibrator ff verbouwen, want ik wil een beter resultaat bereiken. Wilt U hem dan direct testen?"
Ik zie het al helemaal voor me![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Officieel heb je het dan over een 2 jaartjes, maar de laatste keer brute sex is hooguit 3 maanden geledenWe kunnen mekaar niet echt loslaten dus
ik moet zeggen, it's starting to grow on mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
Wat vinden jullie btw van de MH?
Ik kan er nog niet echt aan wennen... Maar mss moet het idd groeien...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik moet zeggen, it's starting to grow on me(asin aardig beginnen te vinden)
Het moet toch gebeurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Againzender het volgende:
geen zin in afwas
Idd ja, gelukkig heeft ie het nu te druk om regelmatig te loeren, hoop ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je ex is toch diegene met ook iets van badeendjes in z'n nick?
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd ja, gelukkig heeft ie het nu te druk om regelmatig te loeren, hoop ik
Daar vroeg je niet omquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar daar staat je 3FM shirt niet op
D.Rose! d8 ik !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
Volgens mij zijn er ooit welk foto's van de shirts geplaatst... Niet door mij, dat dan weer wel
Oja, de devil duckie was ook zo'n stoere badeend!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
heel veel sites waar je badeendjes kan kopen en heul veul verschillendeals je googled op "devil duckie" ofzo komen al die sites boven
Zelfs hier bij de blokker kan je babie eendjes kopen met ledlampjes die van kleur veranderen.
Ze zijn fan van Tokio Hotel, dat moet toch al enigszins aangeven dat ze nogal euhm... apart zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Die Tokio-personen reageren wel heel erg heftig op een telefoontje van Michiel...
Ha die Marc!quote:
Zeg dat wel, als je zo'n slechte muzieksmaak hebt moet er wel ergens iets grondig fout zijn gegaan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zijn fan van Tokio Hotel, dat moet toch al enigszins aangeven dat ze nogal euhm... apart zijn.
En bedankt, ik sproei nu me icetea tegen me monitor aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat wel, als je zo'n slechte muzieksmaak hebt moet er wel ergens iets grondig fout zijn gegaan...
Dit klinkt best lekker trouwens, even tot rust komen na die hyperactieve Tokio-schreeuwer.![]()
Heb nog een paar weken voor mn scriptie en 's nachts lijk ik toch altijd de meeste inspiratie te hebben... ik denk dus dat ik nog wel ff een stukje ga luisteren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn er vanavond ook weer mensen die gaan luisteren naar Annemieke Schollaardt ?
Iemand die Krezip leuk vindt zullen we maar niet al te serieus nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat wel, als je zo'n slechte muzieksmaak hebt moet er wel ergens iets grondig fout zijn gegaan...
Inspiratie komt bij mij meestal ook 's avonds, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik geen ochtendmens ben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb nog een paar weken voor mn scriptie en 's nachts lijk ik toch altijd de meeste inspiratie te hebben... ik denk dus dat ik nog wel ff een stukje ga luisteren.
Een erg slechte plaat...verkrachting van het origineelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
Wat vinden jullie btw van de MH?
Geen idee, echt niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
Zeg Maricha, weet jij toevallig of ze binnenkort nog wat tijd aan het Pearl Jam optreden in goffertpark gaan geven en of dat er nog wat prijsvragen gaan zijn?
Je had het eens moeten wagen om hard te schoppenquote:
Ik zal jou nooit hard schoppen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:53 schreef MutZ het volgende:
Je had het eens moeten wagen om hard te schoppen
originele keuzequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:52 schreef MutZ het volgende:
Deze wilde ik dus net gaan requesten...
Damn ! bedenk mij ineens dat de nieuwe van de Editors ook super vet is om te requesten.... andere keer dan maar.quote:
Ok thx!quote:
Niet echt hè, maar GD is gewoon tof.quote:
iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn ! bedenk mij ineens dat de nieuwe van de Editors ook super vet is om te requesten.... andere keer dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |