Slordige typo, I guessquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
wat zijn tafarelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O, die is ook gezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef D.Rose het volgende:
@Cosmick Ik heb Break my stride ook genomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep, en een beetje zonnig, net als gisterenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die is ook gezelligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, op dit moment is het niet zo zonnigquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Yep, en een beetje zonnig, net als gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, nu is het donkerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, op dit moment is het niet zo zonnigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er voor nu ff uit geloof ikquote:Als je nog meer tips nodig hebt: http://www.last.fm/user/cosmick/charts/?charttype=overall&subtype=artist.
Wat luister je zo al meer (om dit topic een beetje actief te houden) ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben er voor nu ff uit geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik luister veelquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat luister je zo al meer (om dit topic een beetje actief te houden) ?
Even gemist. Een filmpje van je stripact?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik luister veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar de nummer die ik nu zocht moesten bij het filmpje passen, en genoeg mensen aanspreken, want ik maak het filmpje natuurlijk niet alleen voor mezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt ie nu ook met een nieuw album eigenlijk?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef -Hans- het volgende:
Yeaah! lekker begin van het 2e uur. Prince - Guitarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krijg je gratis bij een krant in Engeland...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Komt ie nu ook met een nieuw album eigenlijk?
Planet Earth is zijn nieuwe album. Weet alleen niet of het album al in de shops ligt.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef cosmick het volgende:
Komt ie nu ook met een nieuw album eigenlijk?
Oja, natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Planet Earth is zijn nieuwe album. Weet alleen niet of het album al in de shops ligt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, van de toertocht van gisterenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even gemist. Een filmpje van je stripact?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, van de toertocht van gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop