21:30quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets leuks bedoelde ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzettenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:23 schreef IedeK. het volgende:
Goeie TT!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar waar zijn de plaatjes! [afbeelding]
Plaatjes trug, die staan er juist speciaal inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nu zijn ze er speciaal uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Plaatjes trug, die staan er juist speciaal inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
staan ze alquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef purplerose het volgende:
De Dj's willen juist in de OP!
De plaatjes hadden niets met Fok te maken en dat was wel de bedoeling van plaatjes in de OPquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:28 schreef purplerose het volgende:
waarom psies? maakt het juist levendiger, dit is nu statische OP
Het waren er 4quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
boeiend, die 2 extra plaatjes
Ga ik wel ff kijken. Schijnt wel aardig te zijn, ben benieuwd..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
21:30
Jan Jaap van der Wal: BSUR
Zegt me nietsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:49 schreef cosmick het volgende:
Staat voor "Be as you are"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Saaie zeikerd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Saaie zeikerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb even een gecombineerd plaatje gemaakt. Ik zet 'm wel even in de wiki, onderaan in de OP.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop