21:30quote:
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzettenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:23 schreef IedeK. het volgende:
Goeie TT!
Maar waar zijn de plaatjes! [afbeelding]
Plaatjes trug, die staan er juist speciaal inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzetten
en nu zijn ze er speciaal uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Plaatjes trug, die staan er juist speciaal in
staan ze alquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef purplerose het volgende:
De Dj's willen juist in de OP!
De plaatjes hadden niets met Fok te maken en dat was wel de bedoeling van plaatjes in de OPquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:28 schreef purplerose het volgende:
waarom psies? maakt het juist levendiger, dit is nu statische OP
Het waren er 4quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
boeiend, die 2 extra plaatjes
Ga ik wel ff kijken. Schijnt wel aardig te zijn, ben benieuwd..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
21:30
Jan Jaap van der Wal: BSUR
Saaie zeikerd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzetten
Beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Saaie zeikerd.![]()
Ik heb even een gecombineerd plaatje gemaakt. Ik zet 'm wel even in de wiki, onderaan in de OP.
[afbeelding]
Waaronder ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Heb je er een streep onder gezet?
Owquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En er moet natuurlijk wel iets staan he
Iddquote:
Limburgquote:
quote:
quote:
Ik kijk Veronicaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Toad het volgende:
The Kooks nu live op BBC2. Straks The Killers en hopelijk nog een stukje Editors.
En ik zit op FOK! en heb hier 8 kwebbelende oude mensen zittenquote:
Ik twijfel ook....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik zit op FOK! en heb hier 8 kwebbelende oude mensen zitten(feestje van pa en ma met de oude buurt (vroegere buren + overburen) .
Ik twijfel nog of ik opstap zal gaan.
Je had toch al gegeten?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
of ik nog een pizza in de over ga 'gooien'
Die pizza komt wel na het stappenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik twijfel ook....
of ik nog een pizza in de over ga 'gooien'
En anders niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die pizza komt wel na het stappen, als ik ga
.
niets mis meequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:58 schreef Againzender het volgende:
ja, dit is een kutpost
Anders heb ik geen zin meer om naar de pizzaria te lopenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:59 schreef D.Rose het volgende:
tvp
Ik ben naar de keuken gelopenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders heb ik geen zin meer om naar de pizzaria te lopen.
Er liggen hier geen pizza's meerquote:
Doe mij er maar 1 danquote:
geloof niet dat ik 'm kan mailenquote:
Dat wordt thuisblijven danquote:Ik wil wel opstap, maar ik weet niet of er iets te doen is. Heb geen zin om voor niets naar het dorp te lopen
.
Ik pak nog een flesje dommelsch en ik DENK dat ik dan nog even gaquote:Op zondag 24 juni 2007 00:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geloof niet dat ik 'm kan mailen
[..]
Dat wordt thuisblijven dan
spannendquote:Op zondag 24 juni 2007 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pak nog een flesje dommelsch en ik DENK dat ik dan nog even ga, anders pak ik er nog een en blijf thuis
.
Ja hequote:
Ik zal je niet tegen houden hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja he.
Ben ondertussen nog een beetje aan het pokeren en dat gaat iig wel goed vandaag.
Ik wil eigenlijk wel gaan.
Zou je ook niet lukkenquote:
Dat moet je ook niet doenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt al veel punten en geld weggegooid in de f1 manager trouwens.
tot weer maar weerquote:Op zondag 24 juni 2007 01:02 schreef DaMook het volgende:
Mischien tot straks en anders mischien to vandeweek.
.
okay dan ga ik ff ronde doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |