21:30quote:
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzettenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:23 schreef IedeK. het volgende:
Goeie TT!
Maar waar zijn de plaatjes! [afbeelding]
Plaatjes trug, die staan er juist speciaal inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzetten
en nu zijn ze er speciaal uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Plaatjes trug, die staan er juist speciaal in
staan ze alquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef purplerose het volgende:
De Dj's willen juist in de OP!
De plaatjes hadden niets met Fok te maken en dat was wel de bedoeling van plaatjes in de OPquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:28 schreef purplerose het volgende:
waarom psies? maakt het juist levendiger, dit is nu statische OP
Het waren er 4quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
boeiend, die 2 extra plaatjes
Ga ik wel ff kijken. Schijnt wel aardig te zijn, ben benieuwd..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
21:30
Jan Jaap van der Wal: BSUR
Saaie zeikerd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb die bagger er ff uitgegooid, maar vooruit, zal er 1 terugzetten
Beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Saaie zeikerd.![]()
Ik heb even een gecombineerd plaatje gemaakt. Ik zet 'm wel even in de wiki, onderaan in de OP.
[afbeelding]
Waaronder ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Heb je er een streep onder gezet?
Owquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En er moet natuurlijk wel iets staan he
Iddquote:
Limburgquote:
quote:
quote:
Ik kijk Veronicaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Toad het volgende:
The Kooks nu live op BBC2. Straks The Killers en hopelijk nog een stukje Editors.
En ik zit op FOK! en heb hier 8 kwebbelende oude mensen zittenquote:
Ik twijfel ook....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik zit op FOK! en heb hier 8 kwebbelende oude mensen zitten(feestje van pa en ma met de oude buurt (vroegere buren + overburen) .
Ik twijfel nog of ik opstap zal gaan.
Je had toch al gegeten?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
of ik nog een pizza in de over ga 'gooien'
Die pizza komt wel na het stappenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik twijfel ook....
of ik nog een pizza in de over ga 'gooien'
En anders niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die pizza komt wel na het stappen, als ik ga
.
niets mis meequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:58 schreef Againzender het volgende:
ja, dit is een kutpost
Anders heb ik geen zin meer om naar de pizzaria te lopenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:59 schreef D.Rose het volgende:
tvp
Ik ben naar de keuken gelopenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders heb ik geen zin meer om naar de pizzaria te lopen.
Er liggen hier geen pizza's meerquote:
Doe mij er maar 1 danquote:
geloof niet dat ik 'm kan mailenquote:
Dat wordt thuisblijven danquote:Ik wil wel opstap, maar ik weet niet of er iets te doen is. Heb geen zin om voor niets naar het dorp te lopen
.
Ik pak nog een flesje dommelsch en ik DENK dat ik dan nog even gaquote:Op zondag 24 juni 2007 00:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geloof niet dat ik 'm kan mailen
[..]
Dat wordt thuisblijven dan
spannendquote:Op zondag 24 juni 2007 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pak nog een flesje dommelsch en ik DENK dat ik dan nog even ga, anders pak ik er nog een en blijf thuis
.
Ja hequote:
Ik zal je niet tegen houden hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja he.
Ben ondertussen nog een beetje aan het pokeren en dat gaat iig wel goed vandaag.
Ik wil eigenlijk wel gaan.
Zou je ook niet lukkenquote:
Dat moet je ook niet doenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt al veel punten en geld weggegooid in de f1 manager trouwens.
tot weer maar weerquote:Op zondag 24 juni 2007 01:02 schreef DaMook het volgende:
Mischien tot straks en anders mischien to vandeweek.
.
okay dan ga ik ff ronde doen.quote:
* Sirolf luistert nu naar Room Eleven - Bitchquote:Op zondag 24 juni 2007 12:40 schreef Glacier het volgende:
* Glacier luistert nu the decemberists - summersong
[3FM #183] LIVE vanaf Texel!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:50 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton nu naar de stilte van de zondag luistert....
[edit]Waar is #183 & #184[/edit]
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[3FM #183] LIVE vanaf Texel!
[3fm #184] PASOP! Hitsige Freaks on the loose! :o
Zelfs ik heb een topic gemistquote:Op zondag 24 juni 2007 14:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
(Het is misschien ook wel een keer goed, dat ik twee topics heb gemist)
Goed hè?quote:
Ik heb Motorhead maar ff opgezet. "The Devil I Know".quote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf luistert nu naar Room Eleven - Bitch![]()
Hoe raad je het? Kwam om een uurtje of 10 m'n nest uitrollen...quote:
ik om 11:30uquote:Op zondag 24 juni 2007 15:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe raad je het? Kwam om een uurtje of 10 m'n nest uitrollen...
14.00quote:
Dat was bij mij dus al om 0:30 dat is er zo'n beetje inlag...quote:Op zondag 24 juni 2007 15:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
14.00maar lag er ook pas tegen 8'en in
Hoi Glacierquote:
Lui is wss een betere omschrijvingquote:
Dat zeg ik: luiquote:
Niets van gemerkt.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:36 schreef wolfrolf het volgende:Ik was op Action Radio en ging af als een toeter volgens mij
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:36 schreef wolfrolf het volgende:Ik was op Action Radio en ging af als een toeter volgens mij
Sorry dat ik je uitzending verneukte Glacier
Viel mee toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:36 schreef wolfrolf het volgende:Ik was op Action Radio en ging af als een toeter volgens mij
Sorry dat ik je uitzending verneukte Glacier
Was niets aan de hand vond ik hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik werd erg zenuwachtig ineensMaar het zal in mijn hoofd wel rampzaliger afgelopen zijn dan in de werkelijkheid
(hoop ik dan
![]()
)
Drie verzoekjes gehoord (Long Winters, The Answer en Boy Kill Boy), dus ik vond het helemaal top.quote:
Link naar de uitzendingquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik knip mijn gedeelte er wel even uit, voor degenen die puur gaan luisteren om mij uit te lachen
Pik ik dat nog ff meequote:Op zondag 24 juni 2007 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.zshare.net/audio/24153502c72f82/ Dus R_J
Het lijkt een beetje op mijn eerste radio-gesprekken, al waren die meteen landelijk via de FM te horen...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik knip mijn gedeelte er wel even uit, voor degenen die puur gaan luisteren om mij uit te lachen
http://www.zshare.net/audio/24153502c72f82/
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op mijn eerste radio-gesprekken, al waren die meteen landelijk via de FM te horen...
Maargoed, zo erg is het ook weer niet hoor.![]()
Ja, vooral ik hou het goed aan de gang hequote:
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen zit hij er de hele week zelfs, niet alleen morgen dus.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Morgen Arbeidsvitaminen Met Michiel Veeeeeeeeenstra Veenstra?
PUIK!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen zit hij er de hele week zelfs, niet alleen morgen dus.
Veenstra gaat een weekje 'Ekdom Extreme' doen.
Mooiquote:
Hoiquote:
Hier ziet ie er normaal uit hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef Siegfried het volgende:
Heb je enig idee sinds wanneer de 3FM-site er zo fucked uitziet?
Gelukkigquote:Op maandag 25 juni 2007 03:50 schreef Siegfried het volgende:
Ow ik had het opstaan, maar zat niet echt aandachtig te luisteren, sorry.
Zeker een bijzonder mooi nummer!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:Kate Bush
.
Cloudbusting
.
Begint al goed met een nummer uit m'n persoonlijke top-10.
Niet alleenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker een bijzonder mooi nummer!!!
Maar wat staat er zoal in je top-10? Veel U2 zeker
Nice! Wat vind je van "adrian" van Jewel trouwens? Wel dramatisch hèquote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet alleen.
Imagine van John Lennon, Round Here van Counting Crows (in lange live-uitvoering), One van jawel ... U2 (samen met Bad, Unforgettable Fire enz. enz.
), Amen van Jewel etc.
.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nice! Wat vind je van "adrian" van Jewel trouwens? Wel dramatisch hè
Ja, die vind ik vooral erg anoniem. Leuke zangeres iigquote:Op maandag 25 juni 2007 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Vind vooral haar oudere werk mooi. Recente albums zijn vooral erg commercieel ingesteld...
Veeeeenstra Veeeeenstra!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:47 schreef MichielV het volgende:
Moge!
Bij mij niet, de keus voor 3FM wordt daardoor zelfs groter, want er zullen vast tv-programma's uitvallen doordat Wimbledon uitgezonden moet worden...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:50 schreef borisz het volgende:
3fm krijgt wel concurrentie van Wimbledon de komende twee weken![]()
tenminste bij mij
Overdag volg ik wimbledon wel via sites. Maar volgen ga ik het zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 09:50 schreef borisz het volgende:
3fm krijgt wel concurrentie van Wimbledon de komende twee weken![]()
tenminste bij mij
bbc, rtl7, sporza en eurosport kan je kijken geloof ikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij niet, de keus voor 3FM wordt daardoor zelfs groter, want er zullen vast tv-programma's uitvallen doordat Wimbledon uitgezonden moet worden...![]()
En al was je er doorgekomen, dan had je vast gehoord 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'quote:
Ik ben preventief gezaptquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef cosmick het volgende:
Wat een heeerlijk begin van Stenders!!!
not.
Ik ben nu ook maar even weggevlucht...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef cosmick het volgende:
Wat een heeerlijk begin van Stenders!!!
not.
*voelt aan voorhoofdquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
wat zijn zie centraal beheer reclames toch verschrikkelijk
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo langzamerhand toch wel een beetje moe wordt van al die klimaat-aandacht...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef Toad het volgende:
DJ's van 3FM gaan groener leven
Radio 3FM goes green. Om te laten zien hoe betrokken de DJ's van 3FM zijn, gaan ze in de week voor het festival Live Earth laten zien hoe 'groen' ze zijn. Zo zullen ze korter douchen, met de fiets naar het werk en overstappen op groene stroom.
De acties moeten er uiteindelijk toe leiden dat hun luisteraars ook bewuster worden van de klimaatsverandering en 'groener' gaan leven.
Mensen die de DJ's ondersteunen kunnen op de website van het radiostation een statement ondertekenen. Daarmee geven ze aan het klimaat te ondersteunen en wat zij doen voor een beter klimaat.
NOSHeadlines
Hoezo? Het is gewoon hard nodigquote:Op maandag 25 juni 2007 17:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo langzamerhand toch wel een beetje moe wordt van al die klimaat-aandacht...![]()
Ik moet zeggen dat ik het er ook wel mee heb gehad hoor. Ik douche altijd kort, fiets altijd, zorg dat m'n lichten uit staan, switch het knopje op m'n stekkerdoos 's nachts uit, opladers er niet in laten zitten etc. Wordt er gek van dat het de hele tijd weer herhaald wordt. Ze zouden een filter voor mij moeten hebben ofzoquote:
Die heeft het daar op Texel druk genoeg gehad met artiesten en andere regeldingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:59 schreef Toad het volgende:
Zal Maricha ons hebben gemist?
imo: Altijd beter dan wanneer C&S de boel gaan vervangen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:07 schreef Toad het volgende:
Hoe is dat eigenlijk geregeld met vervangers? Het lijkt erop dat Michiel voor iedereen moet vervangen.
We hebben ook Bart Arens nog, die vervangt nu Paul Rabbering. Ook Sander de Heer valt regelmatig in voor diverse programma.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:07 schreef Toad het volgende:
Hoe is dat eigenlijk geregeld met vervangers? Het lijkt erop dat Michiel voor iedereen moet vervangen.
Viel op zich best mee, de voorzieningen (werkplek o.a.) zijn alleen ietsje anders en dus is fokken wat lastigerquote:Op maandag 25 juni 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft het daar op Texel druk genoeg gehad met artiesten en andere regeldingen.
Sorryquote:Op maandag 25 juni 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Viel op zich best mee, de voorzieningen (werkplek o.a.) zijn alleen ietsje anders en dus is fokken wat lastiger
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sorry [afbeelding] Ik dacht ergens anders aan...
tsssssskkkquote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Edit: Ik ga maar even eten, iets met zout ofzo...![]()
Ben ik blij dat er donderdag geen singlestrijd was. Om 21u stonden de Heideroosjes nog dik voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Toad het volgende:
Zou het weekend dan zoveel uitmaken? Normaal staat er nooit een berichtje bij de singlestrijd, maar nu staat het helemaal vol.
http://www.metmichiel.nl/page/singlestrijd/
Heideroosjes - My Funeral (20%) VS. Check 1-2 - I Won't Cry (80%)
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Edit: Ik ga maar even eten, iets met zout ofzo...![]()
Ik vind hem leukquote:
Vlieg je dan wel naar een Schengenland?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik las net op Michiel's weblog dat de Starbucks op Schiphol klaar is. Volgende week toch maar eens kijken hoe geweldig dat moet zijn...
Dit nummer vind ik wel leuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Glacier het volgende:
Argh, Maria Mena...qua muziek is het niet geweldig vanavond
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben 2 seconden weg... wat hoor ik nu in hemelsnaam allemaal?
Yupquote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vlieg je dan wel naar een Schengenland?
Oei.... jaloersquote:
Probeer dan eens een fax...quote:Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal een kaartje sturen
Zal wel niet oubollig genoeg zijn voor Ekstra Weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |