Die heeft het daar op Texel druk genoeg gehad met artiesten en andere regeldingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:59 schreef Toad het volgende:
Zal Maricha ons hebben gemist?
imo: Altijd beter dan wanneer C&S de boel gaan vervangen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:07 schreef Toad het volgende:
Hoe is dat eigenlijk geregeld met vervangers? Het lijkt erop dat Michiel voor iedereen moet vervangen.
We hebben ook Bart Arens nog, die vervangt nu Paul Rabbering. Ook Sander de Heer valt regelmatig in voor diverse programma.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:07 schreef Toad het volgende:
Hoe is dat eigenlijk geregeld met vervangers? Het lijkt erop dat Michiel voor iedereen moet vervangen.
Viel op zich best mee, de voorzieningen (werkplek o.a.) zijn alleen ietsje anders en dus is fokken wat lastigerquote:Op maandag 25 juni 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft het daar op Texel druk genoeg gehad met artiesten en andere regeldingen.
Sorryquote:Op maandag 25 juni 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Viel op zich best mee, de voorzieningen (werkplek o.a.) zijn alleen ietsje anders en dus is fokken wat lastiger
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sorry [afbeelding] Ik dacht ergens anders aan...
tsssssskkkquote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Edit: Ik ga maar even eten, iets met zout ofzo...![]()
Ben ik blij dat er donderdag geen singlestrijd was. Om 21u stonden de Heideroosjes nog dik voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Toad het volgende:
Zou het weekend dan zoveel uitmaken? Normaal staat er nooit een berichtje bij de singlestrijd, maar nu staat het helemaal vol.
http://www.metmichiel.nl/page/singlestrijd/
Heideroosjes - My Funeral (20%) VS. Check 1-2 - I Won't Cry (80%)
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Edit: Ik ga maar even eten, iets met zout ofzo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |