Veeeeenstra Veeeeenstra!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:47 schreef MichielV het volgende:
Moge!
Bij mij niet, de keus voor 3FM wordt daardoor zelfs groter, want er zullen vast tv-programma's uitvallen doordat Wimbledon uitgezonden moet worden...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:50 schreef borisz het volgende:
3fm krijgt wel concurrentie van Wimbledon de komende twee weken![]()
tenminste bij mij
Overdag volg ik wimbledon wel via sites. Maar volgen ga ik het zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 09:50 schreef borisz het volgende:
3fm krijgt wel concurrentie van Wimbledon de komende twee weken![]()
tenminste bij mij
bbc, rtl7, sporza en eurosport kan je kijken geloof ikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij niet, de keus voor 3FM wordt daardoor zelfs groter, want er zullen vast tv-programma's uitvallen doordat Wimbledon uitgezonden moet worden...![]()
En al was je er doorgekomen, dan had je vast gehoord 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'quote:
Ik ben preventief gezaptquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef cosmick het volgende:
Wat een heeerlijk begin van Stenders!!!
not.
Ik ben nu ook maar even weggevlucht...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef cosmick het volgende:
Wat een heeerlijk begin van Stenders!!!
not.
*voelt aan voorhoofdquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
wat zijn zie centraal beheer reclames toch verschrikkelijk
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo langzamerhand toch wel een beetje moe wordt van al die klimaat-aandacht...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef Toad het volgende:
DJ's van 3FM gaan groener leven
Radio 3FM goes green. Om te laten zien hoe betrokken de DJ's van 3FM zijn, gaan ze in de week voor het festival Live Earth laten zien hoe 'groen' ze zijn. Zo zullen ze korter douchen, met de fiets naar het werk en overstappen op groene stroom.
De acties moeten er uiteindelijk toe leiden dat hun luisteraars ook bewuster worden van de klimaatsverandering en 'groener' gaan leven.
Mensen die de DJ's ondersteunen kunnen op de website van het radiostation een statement ondertekenen. Daarmee geven ze aan het klimaat te ondersteunen en wat zij doen voor een beter klimaat.
NOSHeadlines
Hoezo? Het is gewoon hard nodigquote:Op maandag 25 juni 2007 17:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo langzamerhand toch wel een beetje moe wordt van al die klimaat-aandacht...![]()
Ik moet zeggen dat ik het er ook wel mee heb gehad hoor. Ik douche altijd kort, fiets altijd, zorg dat m'n lichten uit staan, switch het knopje op m'n stekkerdoos 's nachts uit, opladers er niet in laten zitten etc. Wordt er gek van dat het de hele tijd weer herhaald wordt. Ze zouden een filter voor mij moeten hebben ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |