Eigenlijk ben ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Toad het volgende:
Wisten jullie dat JeroenV in het echt helemaal geen Jeroen heet! Mysterieuze jongen he, of zou het gewoon een chick zijn?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, Stonequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
Joss Vtone?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sinds het beginquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
He borisz, jij ook hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen de tekst (here comes the summer) is niet echt toepasselijk want op het moment is het hier maarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heel fijn nummertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Niet:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
JeroenV mag ik over jou heen ejaculeren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is mijn lesbische vriendinnetje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.????Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik d'r een keer lenen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat is mijn lesbische vriendinnetje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor 1 keer dan hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mag ik d'r een keer lenen?
Geen idee wie het is verder, maargoed.
edit: Lily Allen, laat maar. Dat was ook mn gokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
voor 1 keer dan heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga verkering aan d'r vragen op Lowlands.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat is mijn lesbische vriendinnetje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop