Je imiteert D.Rose?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:32 schreef TheVulture het volgende:
wat een kut TT... had beter C & S de Ontslagen-zangers kunnen heten.... maar da's whisfull thinking helaas
Welkom terugquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben naar Real Rock Radio (RadioDigitaal) gaan luisteren via http://rdigi.mine.nu/
Was Wout er nog maar...![]()
[..]
Je imiteert D.Rose?![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
D.Rose zeikt ook altijd over de TT, en jij nu ook.![]()
Ik zeik alleen als ik de namen van C & S zie terugkomen in de topictitelquote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
D.Rose zeikt ook altijd over de TT, en jij nu ook.![]()
Wat denk je dat ik de afgelopen periode heb lopen doen... zwaar irritant is het. edit: staat nu alweer rommel in.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef Sirolf het volgende:
De wiki wordt de laatste dagen trouwens wel heel erg ondergespamd, ik zit echt 3x per dag de spam weer te reverten...![]()
Ik ben bezig met een klein scriptje waar die OP ook zou kunnen worden gestald, inclusief wat antispam-beveiliging natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Avond people!![]()
[..]
Wat denk je dat ik de afgelopen periode heb lopen doen... zwaar irritant is het. edit: staat nu alweer rommel in.
Vanavond MetMichiel en Verschuuren Verschuuren !
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een klein scriptje waar die OP ook zou kunnen worden gestald, inclusief wat antispam-beveiliging natuurlijk.
Super! helemaal ideaal als je adressen kunt blokken want je ziet wel erg vaak hetzelfde ip-address terugkomen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben bezig met een klein scriptje waar die OP ook zou kunnen worden gestald, inclusief wat antispam-beveiliging natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |